Mr.Dna
Slabanger
Brorsan går sammhälle sissta året och han ångrar att han valde det så välj inte det=)
Och därför kan ingen annan trivas??
Brorsan går sammhälle sissta året och han ångrar att han valde det så välj inte det=)
EBS skrev:Så här i efterhand så kan jag säga att jag skulle ha valt El eller nån annan yrkesförberedande utbildning. Fundera på om du verkligen vill plugga 4 år extra när du är klar med gymnasiet.
OLJEKYLD GSXR skrev:Det saknas en väldans massa tekniskt utbildade såsom hantverkare, bilmeckar, lackerare, plåtslagare.
OLJEKYLD GSXR skrev:Bristen på byggfolk är stor, dock är det lite svacka just nu, men innan du är färdig så har det vänt.
Skrivihop.nu (eller skyller du på att vi hade en danskalärare ist för svenska? )Vägbula skrev:Den dyraste linjen måste nog vara El med tanke på alla dessa fika raster
Tänk på det innan du väljer!
Nisse Järnet skrev:Skrivihop.nu (eller skyller du på att vi hade en danskalärare ist för svenska? )
SmackMan skrev:Fordon e en mkt bra linje jag går förtsta året nu.. i 1-2 så e det ungefär som att gå samhäll men lättare och mindre tejer.. men som sakt 27 killar har jävligt roligt tillsammans=).... det spelar ingen roll vilken inriktining du tar på fordon dom garanterar jobb efter utbildningen! detta valet e svårt jag bestämde mig dom sista dagarna men ångrar inget!
Grädde skrev:Jo men brist på just snickare lär det ju inte bli nu när skitländerna går med i eu. El och andra licensierade jobb kommar klara sig hyffsat eftersom vi har högre standard än dom i forna öststaterna men just snickare mm kommar nog gå åt hårt
OLJEKYLD GSXR skrev:Inte om Byggnads får bestämma och de brukar de få. De kommer driva igenom lika avtal för de som kommer hit utifrån tror jag, så vinsten på att anlita polacker kommer bli betydligt mindre. Tror jag.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |