Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Mohahaha, Gottis har skaplig slagsida. Så full att man tappar byxorna
Finns det fler måhända?
Finns det fler måhända?
undrar hur det gick till då jag åkte hem klockan 00.30????eler menar du på dagen innan festen????Thunder skrev:2090500Var det din svarta BMW med röd tribal på motorhuven?
Om det var det så fick den finfin bevakning några gånger under morgonen och förmiddagen.
Det var ju inte så stora spår i området efter festen, bara några få förirrade ölburkar.
Förgöraren skrev:2046768Är det inte nån av er brudar som känner några singelbrudar som ni kan släpa dit också??
Enligt mina beräkningar bör det finnas ansamlingar av singelbrudar någonstans i Göteborg men jag vet fan inte var...och ni tjejer här vet la ändå hur andra brudar tänker (eller funkar det inte så?)...
Eller så är det så illa att det finns sketgubbar därute som kör med flera åt gången...hade ICKE blivit godkännt av Solidaritet på 80-talet och blir ICKE godkännt av mig nu heller!
FÖRGÖRAREN
Don Quixote skrev:2092758Mohahaha, Gottis har skaplig slagsida. Så full att man tappar byxorna
Finns det fler måhända?
Den råkar vara min o vad jag vet frågade "flickorna" om ja kunde skjutsa dom så ta inte den äran Mark*ler*..Tyckte dom va trevliga så dom fick skjuts till MARKlandsgatan.....Mark skrev:2093207Vem var det som hade den svarta bmw'n som jag skickade med två tjejer i?
Mi-Ni skrev:2092592..å så de sista nu då.
JonaZ skrev:2093607Den råkar vara min o vad jag vet frågade "flickorna" om ja kunde skjutsa dom så ta inte den äran Mark*ler*..Tyckte dom va trevliga så dom fick skjuts till MARKlandsgatan.....
HAHAHA dom gillade bilen iaf...kommentaren va "faen vilken fräck bil,ja måste byta min volvo"
Långa farbron skrev:2093337Fett ös!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |