Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Jag hälsar alltid, extra roligt är det ju i kurvor med lite nedlägg och hela armen ut, man ser villrådigheten hos mötande, och ofta väldigt snabba viftningar.
Precis. Tänk att ha en MZ250 -81, då vore man kung i det sammanhanget.I fortsättningen blir det att bara heja på tvåtaktare då ?
Just det. Så varför inte sluta med denna märkliga ovana. Hojåkare har inte mer gemensamt med varandra än alla andra. Feta Hells Angels- banditer, snobbiga raceputtar eller Skogspecka på crosshojar - varför ska jag hälsa på dem?Hälsar alltid på alla tills idag, blev tvungen att sluta. Kört på Öland idag och imponerande hur alla HD åkare hejar men tillslut gav jag upp. Annars hade jag fått heja nonstop, galet mycket HD i stora klungor överallt. Nu tycker säkert några HD åkare att jag var en idiot på sporthoj som inte ville heja. Brukar ju vara jag som gnäller på dom ?
Hälsar alltid på alla tills idag, blev tvungen att sluta. Kört på Öland idag och imponerande hur alla HD åkare hejar men tillslut gav jag upp. Annars hade jag fått heja nonstop, galet mycket HD i stora klungor överallt. Nu tycker säkert några HD åkare att jag var en idiot på sporthoj som inte ville heja. Brukar ju vara jag som gnäller på dom ?
Just det. Så varför inte sluta med denna märkliga ovana. Hojåkare har inte mer gemensamt med varandra än alla andra. Feta Hells Angels- banditer, snobbiga raceputtar eller Skogspecka på crosshojar - varför ska jag hälsa på dem?
Fast hur ofta möter du 10 000 mc förare på samma plats, öland är smalt o kort.Just det. Så varför inte sluta med denna märkliga ovana. Hojåkare har inte mer gemensamt med varandra än alla andra. Feta Hells Angels- banditer, snobbiga raceputtar eller Skogspecka på crosshojar - varför ska jag hälsa på dem?
Fast hur ofta möter du 10 000 mc förare på samma plats, öland är smalt o kort.
Förutom detta event gör det mig glad när vi hälsar på varandra. Tycker det e trevligt.
Alla e vi olika. Jag blir i alla fall glad.
Vinkar också till andra jänkare nu efter vi skaffade Amerikansk bil. Härlig sammanhållning när man kör Tesla/jänkare ??Om man åker jänkare så blir det ju att man vinkar till andra jänkare helt klart då det oftast är folk med bilintresse som kör det. Inte direkt så jag hälsa på alla bmw jag möter när jag åker till jobbet
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det beror vem som sitter i sadeln, det går att både hälsa och gasa hyfsat med en HD.Det är den där gamla devisen om att skinnvästarna inte kan släppa styret då det är svårt att köra en skottkärra med en hand osv..
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|