Hälsning från Kiruna

Bohonos

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
zx9r
Hej allihop!

Mitt namn är Johnny och är 25 bast,bor i Kiruna.
Här uppe i norr har vi fortfarande 1,2m snö och 15- grader( i går hade vi -24) så MC säsongen känns långt borta.Ska iallafall åka ner till Borås måndag 8/3 och inhandla mig en kawasaki ZX9R-98.(Finns på Lugnets motor) Det blir ca 150mil enkel resa :) Blir föresten min första "riktiga" hoj!
Det här verkar vara ett riktigt schysst forum för hojdiggare!! Har redan hunnit läsa en hel del bra grejer.

Kör försiktigt

Johnny

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
schyst namn! :D

Jag flyttar inte en meter längre norrut. Shit...

Välkommen iaf! Drava dock inte på "kirunaländska" :D fattar nöll

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Du kommer att älska zx9:an :tummenupp

Perfekt ställe att råda bot på vinterhojabstinensen här annars, när man bor såpass långt norröver :)

Bohonos

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
zx9r
berggren_martin skrev:
Du kommer att älska zx9:an :tummenupp

Perfekt ställe att råda bot på vinterhojabstinensen här annars, när man bor såpass långt norröver :)

Nog ska det bli skönt å komma söderut en sväng,jag kan lova att jag blir den första kirunabon som kör hoj så här tidigt på året. :D

Therudeboy

Guest
Det borde va mer än 150mil ner, har 2 vänner som bor här men åker hem till arvidsjaur varje jul och semester och dom har typ 145mil och borås ligger bara 7mil härifrån. Välkommen med :hej

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Aha!! kiruna är fint:) en av mitt barns 3 gudfäder bor där med sin brud (om du varit i krogsvängen så vet du säkert vem).Ett ställe jag kommer besöka fler ggr. :)

Bohonos

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
zx9r
Therudeboy skrev:
Det borde va mer än 150mil ner, har 2 vänner som bor här men åker hem till arvidsjaur varje jul och semester och dom har typ 145mil och borås ligger bara 7mil härifrån. Välkommen med :hej

Du har helt rätt,det är cirkus 170mil vid närmare eftertanke.

Bohonos

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
zx9r
twinner skrev:
Aha!! kiruna är fint:) en av mitt barns 3 gudfäder bor där med sin brud (om du varit i krogsvängen så vet du säkert vem).Ett ställe jag kommer besöka fler ggr. :)

Hmm, vem kan det vara?? :confused: Jag brukar gå ut ett par gånger i månaden men det klickar inte.

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
Bohonos skrev:
Hej allihop!

Mitt namn är Johnny och är 25 bast,bor i Kiruna.
Här uppe i norr har vi fortfarande 1,2m snö och 15- grader( i går hade vi -24) så MC säsongen känns långt borta.Ska iallafall åka ner till Borås måndag 8/3 och inhandla mig en kawasaki ZX9R-98.(Finns på Lugnets motor) Det blir ca 150mil enkel resa :) Blir föresten min första "riktiga" hoj!
Det här verkar vara ett riktigt schysst forum för hojdiggare!! Har redan hunnit läsa en hel del bra grejer.

Kör försiktigt

Johnny

Välkommen! Själv är jag född och uppvuxen i Kiruna... flyttade dock för 8 år sen. Mer kirunabor som äger annat än bara skoter!!! :tungan

Lycka till med hojen!!

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Välkommen ner till Borås då... Här har vi på dagen ca:3-4 + och strålande sol!!! :tummenupp Bör inte bli problem att provköra hojen iaf....

Bohonos

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
zx9r
RSV_R skrev:
Välkommen ner till Borås då... Här har vi på dagen ca:3-4 + och strålande sol!!! :tummenupp Bör inte bli problem att provköra hojen iaf....

Då har man varit ner en sväng.Måste säga at det verkar vara en riktigt fin stad,iallafall så vart det köp av zx9:an. Den var i mycket fint skick,nu är det bara å invänta sommaren här uppe. :)

Vi har 6+ grader nu.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...