Hälsningar från Robban

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
I torsdags tog vi tåget ner till Robban, hade inte träffat honom på 5 hela veckor..så jag var jättepirrig över att få se min älskade bror igen.

Han var pigg som en mört och väldigt rörd över att se oss igen.
Det blev utflykt med fika, första gången han var ute ska jag tillägga.

På fredagen var vi in till stan och köpte lite dvd filmer så grabbarna har något att titta på.

Det blev bestämt att Robban skulle bjuda sina kompisar på pizza på lördagskvällen och själv valde han en kebabpizza och jag kan säga att han drog i sig hela pizzan själv....nåja han gav bort en liten liten bit...coca cola till förstås och så lite godis...ha ha..de är min Robban det.

Lillsyss//aRWe


så jäklarns gött att höra!! :)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
I torsdags tog vi tåget ner till Robban, hade inte träffat honom på 5 hela veckor..så jag var jättepirrig över att få se min älskade bror igen.

Han var pigg som en mört och väldigt rörd över att se oss igen.
Det blev utflykt med fika, första gången han var ute ska jag tillägga.

På fredagen var vi in till stan och köpte lite dvd filmer så grabbarna har något att titta på.

Det blev bestämt att Robban skulle bjuda sina kompisar på pizza på lördagskvällen och själv valde han en kebabpizza och jag kan säga att han drog i sig hela pizzan själv....nåja han gav bort en liten liten bit...coca cola till förstås och så lite godis...ha ha..de är min Robban det.

Lillsyss//aRWe

Det är skönt att höra att han håller humöret uppe, hälsa från oss varje gång du pratar med honom.
Janne o Katariina
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
I torsdags tog vi tåget ner till Robban, hade inte träffat honom på 5 hela veckor..så jag var jättepirrig över att få se min älskade bror igen.

Han var pigg som en mört och väldigt rörd över att se oss igen.
Det blev utflykt med fika, första gången han var ute ska jag tillägga.

På fredagen var vi in till stan och köpte lite dvd filmer så grabbarna har något att titta på.

Det blev bestämt att Robban skulle bjuda sina kompisar på pizza på lördagskvällen och själv valde han en kebabpizza och jag kan säga att han drog i sig hela pizzan själv....nåja han gav bort en liten liten bit...coca cola till förstås och så lite godis...ha ha..de är min Robban det.

Lillsyss//aRWe

Underbart!
Kul att höra och se en bild.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
En gång livsnjutare alltid så:tummenupp inte skulle jag delat med mig så mycket heller:D:)
 

r Anders

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 550 Tracker
Kul att höra att han har humöret uppe. Tänker på:n ofta, så det är dags att sätta sig ner och skriva igen.
Hälsa honom från r_Anders.
 

pia

Ducatimoster
Gick med
24 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
Buell XB9S -03, Vespa PX125
Va kul och höra att humöret hålls uppe trots allt. Hälsa Robban så mycket.

Pia
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Glädjande att läsa nyheter och se bild på Robban. Tankarna går ofta till honom. Hälsa gärna från Pedro & Eva när du pratar med honom.

/pejo
 

MaCa

Innehavare av en Hertig av Mattighofen
Gick med
11 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
690 Duke R -10, Husaberg FE350 -13
Statusuppdatering aRWe

Kikade in hos Robban i måndags kväll! Måste säga att jag är imponerad över hur stark han är. Han var positiv och uppåt, fömodligen mycket tack vare att det nu börjat lossna på hjälpmedelsfronten! En stycken ögonstyrd dator är beställd och den har redan hunnit provköras av Mr Lakritsremsa himself. Tro mig när jag säger att det lät som om det var någon som längtade efter nätet... Resultatet av provkörnignen var väl att det var lite svårstyrt men inget som inte borde gå att fixa med lite handpåläggning! Genvägar och favoriter var redan bestämda och Sporthoj.com och svmc.se är självklara val! Snart sitter Robban som klistrad framför datorn och håller ordning på alla Lakritsremsor igen...

Robban hade även varit ute och rejsat i korridorerna i en rallystol (f´låt, rullstol) som man styr med hakan. Det hade tydligen gått precis hur bra som helst och en stol skulle beställas närsom. Dags för lite pinstriping och dekaler kanske...

Tilläggas kan att det var gott om söta (och kaxiga) tjejer som tog hand om Robban på bästa sätt! Hämtpizza och filmkvällar med grabbarna på avdelningen stod på schemat så det går inget akut nöd på den typen av aktivitet!

Jag hälsade från Västeråsgänget såklart. Precis som sagts förut, vykort och brev uppskattas enormt, så fortsätt gärna med det!

Hörs och ses,
Mattias
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top