Hälsningar

bad_wolf

Ny medlem
Gick med
24 May 2010
Hoj
ninja
Hur många här Hällsar på varandra och spelar det någon roll vad dom kör för hoj

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag hälsar aldrig.... På bana köra alla åt samma. Hahahaha.:hihi:hihi:hihi

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
hälsar på alla, om det inte är förjävla kallt då sitter händerna fastfrusna på handtagen...

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Hälsar alltid, då jag värdesätter en hälsning tillbaka!

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Klart man hälsar, när det dyker upp ymniga skägg på kromslädar viftar jag extra frenetiskt :hej

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Hälsar på allt o alla, nästan iaf. :hej

AndreasC

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2009
Hoj
R1 (-03), 690 Enduro (-14)
Jao, det känns trevligt! En hand eller en bekräftelse genom ett litet huvudlyft beroende på hur säkert det är att släppa styret. En poll på detta vore kul. Redan gjorts?

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Hälsar på alla utom läderknuttar i fällknivsställning. När jag hälsar, hälsar de oftast inte tillbaka. Därför behagar jag inte att hälsa om inte de hälsar först.

Edit: för att man ska förstå

Last edited:

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
kör man i nån större stad och möter en annan hoj i snitt var 7e sekund blir det lite tröttsamt. Ute på landsvägen hälsar jag :) förtutsatt att vägen är fri annars kanske jag försöker gestikulera nåt annat

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Hoj
Kawasaki w800 2016
Hälsar på alla utom läderknuttar i fällknivsställning. OM de hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är de för "fina" för att hälsa tillbaka så jag har helt enkelt slutat bry mig.

Vilka knivar syftar du på? Customknivarna eller rr-knivarna?

Sen blir det väldigt rörigt i nästa mening.. "Om dom hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är dom för fina för att hälsa tillbaka".....

Det blir lite svårt för dom att hälsa tillbaka om inte du hälsar först och då är det ju lite taskigt att avfärda dom som "för fina" för att hälsa tillbaka.

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag hälsar på alla. :hej

Det är roligt att sitta på en skrevraket och vinka till folk på kromslädar. De vet aldrig riktigt om de skall vinka tillbaka eller inte. Extra roligt är det att sitta på en skrevraket och hälsa på en grupp hojåkare på kromslädar med skinnvästar. De vinkar aldrig tillbaka... :3freak

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Vilka knivar syftar du på? Customknivarna eller rr-knivarna?

Sen blir det väldigt rörigt i nästa mening.. "Om dom hälsar, hälsar jag tillbaka, men oftast är dom för fina för att hälsa tillbaka".....

Det blir lite svårt för dom att hälsa tillbaka om inte du hälsar först och då är det ju lite taskigt att avfärda dom som "för fina" för att hälsa tillbaka.

Ok.. RR-åkare sitter inte som en fällkniv då de har böjda knän. En fällkniv är bara vikt en gång, på mitten :smasha

Och jag menade givetvis att när jag hälsar, hälsar de oftast inte tillbaka. Därför behagar jag inte att hälsa om inte de hälsar först. Got it? :tummenupp

Hojen välter väl om de släpper styret med ena handen.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Jag hälsar från mars till juli sen är jag så jävla trött på er allihop så jag skiter i det :hej

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
Hälsar på alla utom customhojar med 2m framgaffel då jag aldrig varit med om att de hälsar tillbaka så gav till slut upp att försöka. Tycker det är så vackert att nästan alla hälsar på varandra :yoparty

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Klart man hejar.
Finns inget bättre när man är ute och åker en solig dag på någon trevlig kurvig vägsträcka och så möter man en eller fler biker-syskon att heja på och de hejar tillbaka. Man blir alldeles varm i själen. :kär

Hejar så klart även inom tätbebygt område när omständigheterna tillåter.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS