Lou siffer
officiellt lammkött
Jag skiter i sidorna ge hit myntet!Finns alltid två sidor av ett mynt......![]()
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Mognaste och bästa är att branda honom för hälsovårdsnämnd, skattekontor, migrationsverk, polis.
Jag skiter i sidorna ge hit myntet!Finns alltid två sidor av ett mynt......![]()
Vänta nu snorungen e på praktik o har jobbat jag menar latat sig en vecka som han säger själv.
Fan ska han ha pengar för![]()
http://www.sac.se/index.php//ls/umeaa/sommarkampanj många tips och råd. Snacka med dom även om du inte är medlem, de där syndikalisterna brukar kunna piska upp en ordentlig storm med blockader och grejer och få rätt mot arbetsgivare, kontrakt eller ej.
annars borde snubben lystra till hotelser om myndigheter. Krögare är ett ljusskyggt släkte som tror de kan betala lön lite hur de vill. Om du känner några hojåkare på krompråm så kan du ju be dem rulla upp med baseballträn, sen är saken biff.
Vad fick du göra på jobbet då? Det undrar man eftersom du ska ha 150kr/h.
I rest my case...göra en 2 rätters buffé och sen se till att allt fanns .. städa köket innan vi stängde och sen gå hem vid halv två två, skulle inte göra det för mindre än 150krh.
då borde du insett att något var skummt, om du skulle fått 150 spänn/timme för det arbetet menar jag..göra en 2 rätters buffé och sen se till att allt fanns .. städa köket innan vi stängde och sen gå hem vid halv två två, skulle inte göra det för mindre än 150krh.
150 riksdaler!! Kära hjärtanes, allt det för lite fruntimmers-sysslor. Baka tigerkaka och peta naglarna och spela krångligt krypto på rutigt matsalsbord. Jättejobbigt att passa lite rotstuvning i plåtkastrull och utveckla nordsvensk stressmage. Nejdu grabben. På min tid var jag fan överlycklig av att få möjlighet att krypa runt i shorts och spika ful-hönshus i 67 graders juli-hetta i ett nässelsnår med skrubbade knän och gråten i halsen för 23 kronor i timman.
/farbror
Så länge båda fuskar å fifflar förtjänar iofs ingen av er någon sympati från min sida.
då borde du insett att något var skummt, om du skulle fått 150 spänn/timme för det arbetet menar jag..
Han märkte väl att du hade lite taskiga åsikter om nysvenskar så du fick vad du förtjänade.
I rest my case...
Samma gäller då för den Saudiska kvinnan som mot bättre vetande sysslade med olovlig körning? No sympathy...?![]()
Och vad menar du med det ? att det är a piece of cake att göra en 2 rätters buffe?som sagt så kommer jag att få mina pengar på ett eller annat sätt... hehe
visst, han har gjort fel. fy på honom. men hans arbetsgivare som uppenbarligen försöker fiffla åt sig en gratis veckas arbete gör väl ändå ännu mer fel? iallafall enligt mig.
iväg med dig och kräv pengarna av honomfår du dem inte finns det säkert nåt roligt du kan hitta på med hans bil/fru/dotter...
![]()
Jag blev blåst på ett 8v sommarjobb av en Irianier
Så du blev blåst på dina svarta, oskattade pengar..... Stackars, stackars, stackars dig!
Varför skulle det vara det?![]()
Så länge båda fuskar å fifflar förtjänar iofs ingen av er någon sympati från min sida.
Precis, jag ser inga skillnader på lagstifning baserad på religös grund och övrig lagstiftning!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |