Händer ingenting, ÄRE SÅ!!!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Nåt måste väl hända i era mc-hjärnor, planer, ja va faan som helst. Själv flyttade jag min hoj lite förra månaden. :va Som vanligt från mej, helt obegripliga inlägg.:confused:

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
haru kollat ut? skojtern man tänker på nu :)

Tommy36

Sporthojsnörd
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675R, Suzuki SV1000S
Jag har ju börjat ett nytt bygge ju.... Finns att läsa under hojbyggen YZR 500 rd duger inte det? Händer nåt inom NRS?

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Planer

Jo, nog har man lite planer och funderingar. 3 vurpor nu i sommras - det leder till en del putsande. Jag har ordnat garage, så man ska kunna putsa riktigt ordentligt. Däremot vet jag inte vad de kommer säga om motorn på min stackars Honda. Den drar ju mer olja nu än innan det att man bytte kolvringar.

Jag ska se till att få kraschkåpor på hojen nu också. Det blir för dyrt om jag ska ha "söt-kåpor" och samtidigt hålla på som jag gjorde nu i somras. ;)

Mer då... Mässa i Sthlm nu i januari. Vilka ska ner?

Självklart undrar man även lite över vad som kommer hända med Mittsverigebanan kommande sommar. Man hoppas väl på att de ska ta förnuftet till fånga och fixa till banan, eller rent av sälja... Eller vad tycker ni andra?

peakupnorth

Sjöfarare
Gick med
2 Jul 2007
Hoj
2010, Suzuki GSX 1250 FA
Jag var och lämnade in ett Yushimura slipon "Magic black" till Alviks, hojen blir mappad innan nyåret :).
Yushi...+8000kr i Sverige runt 4000kr i Hong Kong knepig prissättning:confused:

peakupnorth

Sjöfarare
Gick med
2 Jul 2007
Hoj
2010, Suzuki GSX 1250 FA
Jag var och lämnade in ett Yushimura slipon "Magic black" till Alviks, hojen blir mappad innan nyåret :).
Yushi...+8000kr i Sverige runt 4000kr i Hong Kong knepig prissättning:confused:

Mappnings resultat: Suzuki 1250FA
Från 97,4hk till 114,4hk:D
Från 107,5 Nm till 125,6Nm :D

Heja Alviks well done:yoparty

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Mappnings resultat: Suzuki 1250FA
Från 97,4hk till 114,4hk:D
Från 107,5 Nm till 125,6Nm :D

Heja Alviks well done:yoparty

Alviks mc is da shit! Men så har Peter hållt på ett antal år åxå. Ska nog få han å klämma ur lite mera ur spisen, eftersom man går ju upp i vikt för varje år å blir långsammare. Då får man ju uppdatera det motoriella.

Kul Tommy 36 med ditt bygge, men du borde ju bli äldre du åxå. Så det borde väl vara typ Tommy 42 eller nåt sånt nu för tiden:D. Hojta till om nåt du behöver, finns det inte i garaget kanske det går att skaffa fram:yoparty

Å Va faan ni andra då, gör ni ingenting?? Mörkningarna duggar tätt, värsta satsningarna hörde jag. :gnissla

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Alviks mc is da shit! Men så har Peter hållt på ett antal år åxå. Ska nog få han å klämma ur lite mera ur spisen, eftersom man går ju upp i vikt för varje år å blir långsammare. Då får man ju uppdatera det motoriella.

Kul Tommy 36 med ditt bygge, men du borde ju bli äldre du åxå. Så det borde väl vara typ Tommy 42 eller nåt sånt nu för tiden:D. Hojta till om nåt du behöver, finns det inte i garaget kanske det går att skaffa fram:yoparty

Å Va faan ni andra då, gör ni ingenting?? Mörkningarna duggar tätt, värsta satsningarna hörde jag. :gnissla

Tror tommys nick inte har ett dugg med åldern att göra utan att 36 var hans startnummer när han tävlade:)

Who Dare Wins

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
R1-08 Såld R1-02 Såld R1-98 (stulen)
Tjenis!

Kör hoj varje dag sen 10 dagar tillbaks, dock 150 cc...:yoparty
Tillbringar en månad i Thailand och får väl se varje moppetur som ett träningspass (hyffsad trafik...)

Gott nytt år på er!!

750-R

Gick med
26 Jun 2003
Hoj
Tjenis!

Kör hoj varje dag sen 10 dagar tillbaks, dock 150 cc...:yoparty
Tillbringar en månad i Thailand och får väl se varje moppetur som ett träningspass (hyffsad trafik...)

Gott nytt år på er!!

Vi ska nog ner v.10,11. Då äre ju nästan vår sen. Gott nytt år

danne65

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Kawa Z1000,Kawa kxf250
Hej hej,lite frågor ang bankörning på midlanda!!

Tänkte att jag skulle försöka mig på att köra några gånger på midlanda till sommaren,först för att bli en bättre och säkrare förare och sen för att det förhoppningsvis är skitkul : )

Men vilka ska man köra med,SMC,bandagar.nu ,finns säkert fler att välja mellan,eller?
Jag har skummat igenom några trådar ang bandagar på midlanda,men fattar ändå inte
vilka som är bra osv.
Behöver man anmäla sig snart för att vara säker på en plats?

Jag har alldrig kört på bana,så jag skulle vilja gå nån kurs där det finns instruktörer.

Tack på förhand.
Daniel

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Hej hej,lite frågor ang bankörning på midlanda!!

Tänkte att jag skulle försöka mig på att köra några gånger på midlanda till sommaren,först för att bli en bättre och säkrare förare och sen för att det förhoppningsvis är skitkul : )

Men vilka ska man köra med,SMC,bandagar.nu ,finns säkert fler att välja mellan,eller?
Jag har skummat igenom några trådar ang bandagar på midlanda,men fattar ändå inte
vilka som är bra osv.
Behöver man anmäla sig snart för att vara säker på en plats?

Jag har alldrig kört på bana,så jag skulle vilja gå nån kurs där det finns instruktörer.

Tack på förhand.
Daniel

Det spelar ingen roll med vem du kör med i stort sett. Denna sport har ett väldigt litet antal utövare. Speciellt i denna del av sverige så det är samma personer du träffar ändå. Vi har en tråd som heter veckans bankörning. Där är alla välkomna att köra. Det passar mycket bra för nybörjare. Några av oss har kört lite förut och andra är helt nya. Vi som kört en del innan hjälper gärna till med tips om du vill lär dig å köra fortare. Banåkning.nu är bra dom med fast där är det ofta fler som kör och lite grötigare på banan.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår