Händer ingenting, ÄRE SÅ!!!

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Vi har en tråd som heter veckans bankörning. Där är alla välkomna att köra. Det passar mycket bra för nybörjare. Några av oss har kört lite förut och andra är helt nya. Vi som kört en del innan hjälper gärna till med tips om du vill lär dig å köra fortare. Banåkning.nu är bra dom med fast där är det ofta fler som kör och lite grötigare på banan.

Var hittar man den tråden....?

Vet du nått om hur det blir med träningskvällar kommande sommar?
Vi är några "gubbs" som vill ut och rasta ponnyerna då och då...

/KentW

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Var hittar man den tråden....?

Vet du nått om hur det blir med träningskvällar kommande sommar?
Vi är några "gubbs" som vill ut och rasta ponnyerna då och då...

/KentW

Kom på årsmötet den 15:e, ni är säkert med i NRS. Annars dyker det upp innan säsongen drar igång, veckans körning alltså.
Kul att ni inte lagt skridskorna på hyllan!!!

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Kom på årsmötet den 15:e, ni är säkert med i NRS. Annars dyker det upp innan säsongen drar igång, veckans körning alltså.
Kul att ni inte lagt skridskorna på hyllan!!!

Hade planer på att åka upp, men sonen behöver få sitt garage inflyttningsfärdigt. Der ut att bli ett intressant möte, ser fram emot protokollet.

/KentW

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spännande nyhetsbrev från NRS.....

...ser med förväntan fram emot konkreta beslutade åtgärder.

/KentW

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
...ser med förväntan fram emot konkreta beslutade åtgärder.

/KentW

Bollen ligger som vanligt hos ban-bolaget om vi får hjälpa till med att fixa deras bana. Vi får försöka hjälpas åt så gott det går, så kom gärna med egna förslag och idéer (gäller alla medlemmar).:)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Roligt att ni gillar bygget grabbar :)

Jag har fått massor av uppskattande kommentarer från olika håll. En crossklubb norröver frågade t.o.m om de fick låna en av bilderna till sin hemsida och det fick de givetvis.

Ja man grymt är åksugen nu. (Bara 65 dagar kvar till första April enl. N-TRADE RACING webben)

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Här har ni mig :tummenupp

Jaa !!! sedär han har meckat om jordfräsen lite, visste väl att det var så där den såg ut från början ....

Nya färger till 2011 oxå, men ååhhh så fin den är :krama

Men jag tror du får ta bort tillbehöret om du ska ta dej runt MittSverige, men det är klart går ju inte fortare för det ... :arsele

danne65

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Kawa Z1000,Kawa kxf250
På söndag blir det fan första "riktiga" turen,10-12 grader är utlovat enligt yr.no.
Gäller bara att tvätta av saltet efteråt :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...