Händer mycke skit i Norrköping nu.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Alicia skrev:
Kanske inte en bok men däremot många hemsidor.
Och att dra alla över en kam och säga att folk skär sig för att få uppmärksamhet är trångsynt. Uppmärksamhet är nog den mest ovanligaste orsaken varför folk skär sig.

Fast när jag skär grönsaker och brister i uppmärksamhet så skär jag mig ibland.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
lorkan skrev:
jag tänkte mest på tycksyndommig-människor som håller på och skär sig lite i armen för att få uppmärksamhet.

Här i särskrivningens mecka (SH) har jag bara två ord :rolleyes: att säga dig: TRÅNG SYNT :fatta!
Det handlar om människor som mår ytterst dåligt. Hoppas du aldrig behöver må så.

Paradoxy

Guest
Nursey skrev:
Här i särskrivningens mecka (SH) har jag bara två ord :rolleyes: att säga dig: TRÅNG SYNT :fatta!
Det handlar om människor som mår ytterst dåligt. Hoppas du aldrig behöver må så.

Må så vara men jag förstår inte meningen med att skära sig i armarna med ett rakblad?
Om min flickvän skulle göra slut så skulle jag blir lessen men jag skulle inte få tillbaka henne för att jag skar mig i armarna. Eller?

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Paradoxy skrev:
Må så vara men jag förstår inte meningen med att skära sig i armarna med ett rakblad?
Om min flickvän skulle göra slut så skulle jag blir lessen men jag skulle inte få tillbaka henne för att jag skar mig i armarna. Eller?
Testa :tomten

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Paradoxy skrev:
Jag menade inte det, om folk är så lättpåverkade att de gör sånt efter att ha sett en bild är det nog kört ändå :näsblod
Jag menade bara att hans uttalande om folk som skär sig själva lät drygt..men men..

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Paradoxy skrev:

Visst det kanske finns dom som skär sig av den anledningen också, men är förmodligen väldigt få också. Det är fortfarande mer djupliggande saker som gör att dom skadar sig själv. Det kan vara svårt att tänka sig in i andra människors liv och förstå hur dåligt vissa mår.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Bucho skrev:
Och i Arboga låter man sååååå positiv, inte alls gnällig... :lol :arsele

Hmmm, det är iofs sant.... Men jag är inte arboga-bo från början så jag får uttala mig :hihi *vette fan om e-tuna är så mycket bättre, det ligger ju nära dårarnas paradis*

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Alicia skrev:
Kanske inte en bok men däremot många hemsidor.
Och att dra alla över en kam och säga att folk skär sig för att få uppmärksamhet är trångsynt. Uppmärksamhet är nog den mest ovanligaste orsaken varför folk skär sig.
Nä, det är nog den vanligaste.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...