HönaPower skrev:Undrar jag också...eller talar du om dig själv i tredje person??
Mech skrev:Halvporrig profilbild. Välkommen då!
Förvisso, men vi här på sporthoj hör inte till vardagliga medborgare eftersom alla antingen sitter här, meckar med hojen eller kör den.Bruzda skrev:Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner
Bruzda skrev:Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner
RoLLER skrev:Vilken bild? Få se Och Välkommen oxå!
Långa farbron skrev:Kolla profilen.
Välkommen.
Borås som partystad suger,född och uppväxt där,är sedan 10 år tillbaka GBG:are.
Lam-Kaka skrev:schhh du ska inte hjälpa RoLLeR , han kan ju råka flytta till borås då
Långa farbron skrev:Kolla profilen.
Nej, inte du heller va När ska du lära dig att lyssna på kvinns? Läs första inläggetRoLLER skrev:Hmmm.... Nice pic! E hon singel?
FUBAR skrev:Nej, inte du heller va När ska du lära dig att lyssna på kvinns? Läs första inlägget
Pebl skrev:Vaelkommen!
Om Borås är en partystad eller ej låter jag vara osagt, men de gånger jag varit där har man kunnat konstatera att stan fullkomligen kryllar av snygga brudar (tror det har med de f.d. TEKO-industrierna + lite Darwin att göra).
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |