Här klampar ytterligare en tjej in

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Hoj
R
Bruzda skrev:
Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner :tungan
Förvisso, men vi här på sporthoj hör inte till vardagliga medborgare eftersom alla antingen sitter här, meckar med hojen eller kör den.
Du såg jättefin ut dock!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Bruzda skrev:
Porrig? Nä!! Jag visar inte mer på bilden än vad nästan alla kvinnor visar dagligen, ända skillnaden är att jag ligger ner :tungan

Vilken bild? Få se :katt Och Välkommen oxå!

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Långa farbron skrev:
Kolla profilen.

Välkommen.

Borås som partystad suger,född och uppväxt där,är sedan 10 år tillbaka GBG:are.

schhh du ska inte hjälpa RoLLeR :hihi , han kan ju råka flytta till borås då :tungan

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Lam-Kaka skrev:
schhh du ska inte hjälpa RoLLeR :hihi , han kan ju råka flytta till borås då :tungan

Han är ju tom äldre än mig,han behöver all hjälp han kan få :7peta

Urtokholmaren Roller i Borås ,en kulturkrock värd att en göra film om.

Pebl

Flyter fram
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
-06 BMW R1200S,-99 BMW K1200LT
Vaelkommen!

Om Borås är en partystad eller ej låter jag vara osagt, men de gånger jag varit där har man kunnat konstatera att stan fullkomligen kryllar av snygga brudar (tror det har med de f.d. TEKO-industrierna + lite Darwin att göra).

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Pebl skrev:
Vaelkommen!

Om Borås är en partystad eller ej låter jag vara osagt, men de gånger jag varit där har man kunnat konstatera att stan fullkomligen kryllar av snygga brudar (tror det har med de f.d. TEKO-industrierna + lite Darwin att göra).

Ja så är det,mellan 1930-60 då tekoindustrin hade sin storhetstid lockades det sömmerskor från både när och fjärran till Borås,många utav dessa var finska vilket gör att upp tom 30% av Borås befolkning har finskt påbrå på något sätt.

Sen kom det naturligtvis en mängd människor från hela landet till Borås denna tiden.

Bla en av andleningarna till att jag sitter här och skriver är en glad sömmerska från Blekinge som träffade en vägrallare från Östersund någon gång under 30 talet i Borås där dom bägge var för att jobba.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...