Tackar för en överdriver härlig dag till Kriss, Vallonen, Wilcan, Haze, Morfor, Ericsson och ktm snubben vars namn jag glömt
brännt gummi = AWESOME
Tackar för en överdriver härlig dag till Kriss, Vallonen, Wilcan, Haze, Morfor, Ericsson och ktm snubben vars namn jag glömt
brännt gummi = AWESOME
Its' Ken dude, Tänk på KTM, eller på mitt nick, full med "KKK" överallt! =P Det står ju på luvan, fast det kanske inte syns med nack-krage! <=D Tack själv för en kul runda.
Its' Ken dude, Tänk på KTM, eller på mitt nick, full med "KKK" överallt! =P Det står ju på luvan, fast det kanske inte syns med nack-krage! <=D Tack själv för en kul runda.
Det står alltså KKK på din luva? Är den vit också?
Nej, det står KuntaKen, det var mest menat som ett skämt till de icke-nordiska åkarna jag åkte med igår =P Dessutom är tröjan brun och inte RoH-relaterad. LiNiC made me do it!
Men tanke på att du inte försökte döda mig igår tog jag också kkk som ett skämt . När blir nästa tur med wheelie mästaren ?
Har ingen aning, men så fort vädret tillåter så kan man väl ut o busa lite igen! =) Då är det säkert fler vildhjärnor som hänger med!
Hoppas på bättre väder imorgon!!
Jag hoppas på kass väder för nu kan jag inte köra
Hoppas på bättre väder imorgon!!
Hur gick det med hojen? Snacka du med Pelle som jag skrev?
Nej men en annan kille vid namn Phille Bouquelon skall hjälpa mig imorn med hojen
Förhoppningsvis hittar vi lösningen "pray for me "
Nej men en annan kille vid namn Phille Bouquelon skall hjälpa mig imorn med hojen
Förhoppningsvis hittar vi lösningen "pray for me "
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |