blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ok så om jag fattar rätt då.. motions klass, open/sm klass= gul botten och svarta siffror, 450= vit botten och svarta siffror
Japp, samma reglemente för A- och B-förare.blom skrev:2151181ok så om jag fattar rätt då.. motions klass, open/sm klass= gul botten och svarta siffror, 450= vit botten och svarta siffror
japp stämmer bra detRookieSM skrev:2151376Japp, samma reglemente för A- och B-förare.
Så det var alltså du som handlade hoj av Dygd i fredags när jag var där för att släppa in dem på området.
ja det var lite tråkigt.. men det var ju även din första tävling.. nästa gång så står vi brevid varandra på startenerik skrev:2154759Ja, det var skitskoj. Synd bara att jag skulle vurpa i första rejset, hade ju kört upp mig oförskämt mycket på bara två kurvor... Jaja, nästa gång går det bättre.
blom skrev:2154821ja det var lite tråkigt.. men det var ju även din första tävling.. nästa gång så står vi brevid varandra på starten![]()
Lennart skrev:2155018Jag känner tyvärr ingen av er ännu men min personliga favvo just igår var nog nr 45........ Härligt aggresiv.......![]()
Glöm inte Stoffy med #55erik skrev:2155152#45 är Lasse R från Örebro.
Jag hade #91, supermoto kör med #86, mindraper #39, RookieSM #56. Det är väl dom som regelbundet visar sig i pbr's forumdel.
Najs.......så man vet vilka man ska tjoa på.......erik skrev:2155152#45 är Lasse R från Örebro.
Jag hade #91, supermoto kör med #86, mindraper #39, RookieSM #56. Det är väl dom som regelbundet visar sig i pbr's forumdel.
Supermoto skrev:2155204Glöm inte Stoffy med #55
Mkt örebroare annars.. Tror TMC var största klubben på plats.
#25 Hempa
#795 Fromell
#17 Jimmy
#90 Harry
Måste missat nån känns det som...
Zandrah skrev:2155238@ erik - Hur är det med hjulspåren över ryggen idag då?![]()
Zandrah skrev:2155238En riktigt fin eftermiddag/kväll var det på Sviestad igår! Fick till några hyffsade bilder, men har just i skrivande stund inget progg så jag kan minska ner dem.. Fixar det under dagen o slänger upp några stycken. Tråkigt bara med marksyningarna igår, hoppas Lennartssons nyckelben läker snabbt så han inte missar hela säsongen.
@ erik - Hur är det med hjulspåren över ryggen idag då?![]()
Också tack till att jag fick åka med dig/er. Var en mycket underhållande resaMed både mer och mindre seriösa diskussioner... "Hur ser man att det är en polsk lastbil? På lacken..." eller kanske på de polska hamn
... eller vad säger du Kyckling?!
![]()
Lennartsson #19
blom skrev:2155413erik du har fått sms av migsnackat med kalle????
TERMINATOR skrev:2155434vad är det för fel på polska hamnhoror med värmeutslag under hängpattarna??? jag tycker det va seriösa diskussioner hela vägen ner, dock va det lite för lite musik i bilen
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |