här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ok så om jag fattar rätt då.. motions klass, open/sm klass= gul botten och svarta siffror, 450= vit botten och svarta siffror

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
blom skrev:
2151181 ok så om jag fattar rätt då.. motions klass, open/sm klass= gul botten och svarta siffror, 450= vit botten och svarta siffror
Japp, samma reglemente för A- och B-förare.

Så det var alltså du som handlade hoj av Dygd i fredags när jag var där för att släppa in dem på området.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
rolig kväll att se all trevlig motard, kvällen avslutades med mindre kul händelse när lennartsson blev på åkt bakifrån och highsidade i dryga 100 blås och bröt nyckelbenet, jag körde honom direkt till akuten i Örebro och mådde efter omständigheterna bra men hade ont

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
en riktig kanon kväll var det.. kul att se ala man känner tävla oxå :) erik mario linus , stefan mm mm.
synd att lenartsson klotade :( då blir han borta ett tag igen då :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Ja, det var skitskoj. Synd bara att jag skulle vurpa i första rejset, hade ju kört upp mig oförskämt mycket på bara två kurvor... Jaja, nästa gång går det bättre.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2154759 Ja, det var skitskoj. Synd bara att jag skulle vurpa i första rejset, hade ju kört upp mig oförskämt mycket på bara två kurvor... Jaja, nästa gång går det bättre.
ja det var lite tråkigt.. men det var ju även din första tävling.. nästa gång så står vi brevid varandra på starten :tungan

Lennart

finns även med tinnitus !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Buell XB12Ss
Jag läste om detta racet av en slump igår........
Tänkte.....tja varför inte.........
Jag säger bara.... :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Fan vad det var bra........
Slängde mig på hojen vid 13 tiden och kom fram alldeles för tidigt.....
Resultatet blev att jag blev flaggis på pos 8 efter långrakan.....
Grymt ställe att se alla komma på bredsladd i en ruggig fart....
Jag har numera ändrat uppfattning om er alla som kör dessa underbara bushojar....
Jag känner tyvärr ingen av er ännu men min personliga favvo just igår var nog nr 45........ Härligt aggresiv....... :tummenupp
Det blir fler tävlingar för mig....jag lovar........
Får se om jag orkar upp på lördag??? Kommer väl i säng vid 05.00 så det blir väl inte mycket sova då??

Här visar jag fina sidan..... http://the.yellow-b.us/mikke/galler...ighlandSupermotoCup2006-Linkoping&id=IMG_7145Djävulskt varmt med skinnbrallor hela dan.... :lol

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Lennart skrev:
2155018 Jag känner tyvärr ingen av er ännu men min personliga favvo just igår var nog nr 45........ Härligt aggresiv....... :tummenupp

#45 är Lasse R från Örebro.

Jag hade #91, supermoto kör med #86, mindraper #39, RookieSM #56. Det är väl dom som regelbundet visar sig i pbr's forumdel.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
2155152 #45 är Lasse R från Örebro.

Jag hade #91, supermoto kör med #86, mindraper #39, RookieSM #56. Det är väl dom som regelbundet visar sig i pbr's forumdel.
Glöm inte Stoffy med #55

Mkt örebroare annars.. Tror TMC var största klubben på plats.

#25 Hempa
#795 Fromell
#17 Jimmy
#90 Harry
Måste missat nån känns det som...

Lennart

finns även med tinnitus !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Buell XB12Ss
erik skrev:
2155152 #45 är Lasse R från Örebro.

Najs.......så man vet vilka man ska tjoa på....... :tummenupp

Zandrah

Guest
En riktigt fin eftermiddag/kväll var det på Sviestad igår! Fick till några hyffsade bilder, men har just i skrivande stund inget progg så jag kan minska ner dem.. Fixar det under dagen o slänger upp några stycken. Tråkigt bara med marksyningarna igår, hoppas Lennartssons nyckelben läker snabbt så han inte missar hela säsongen.

@ erik - Hur är det med hjulspåren över ryggen idag då? :lol
Också tack till att jag fick åka med dig/er. Var en mycket underhållande resa :tungan Med både mer och mindre seriösa diskussioner... "Hur ser man att det är en polsk lastbil? På lacken..." eller kanske på de polska hamn :censored ... eller vad säger du Kyckling?!

Supermoto skrev:
2155204 Glöm inte Stoffy med #55

Mkt örebroare annars.. Tror TMC var största klubben på plats.

#25 Hempa
#795 Fromell
#17 Jimmy
#90 Harry
Måste missat nån känns det som...

:7peta
Lennartsson #19

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Zandrah skrev:
2155238@ erik - Hur är det med hjulspåren över ryggen idag då? :lol

I morse när jag vaknade kändes det precis som att jag blivit överkörd av två hojar, sen kom jag på att det faktiskt var så... :D

Det känns rätt ok, lite märken på ena axeln och blåmärke på låret/skinkan samt stel i nacken (fast det beror nog inte på vurpan). Hjälmen blev repig men det verkar bara vara ytligt, sen syns det på skinnstället vad som hänt...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Zandrah skrev:
2155238 En riktigt fin eftermiddag/kväll var det på Sviestad igår! Fick till några hyffsade bilder, men har just i skrivande stund inget progg så jag kan minska ner dem.. Fixar det under dagen o slänger upp några stycken. Tråkigt bara med marksyningarna igår, hoppas Lennartssons nyckelben läker snabbt så han inte missar hela säsongen.

@ erik - Hur är det med hjulspåren över ryggen idag då? :lol
Också tack till att jag fick åka med dig/er. Var en mycket underhållande resa :tungan Med både mer och mindre seriösa diskussioner... "Hur ser man att det är en polsk lastbil? På lacken..." eller kanske på de polska hamn :censored ... eller vad säger du Kyckling?!

:7peta
Lennartsson #19

vad är det för fel på polska hamnluder med värmeutslag under hängpattarna??? jag tycker det va seriösa diskussioner hela vägen ner, dock va det lite för lite musik i bilen

Last edited:

Zandrah

Guest
TERMINATOR skrev:
2155434 vad är det för fel på polska hamnhoror med värmeutslag under hängpattarna??? jag tycker det va seriösa diskussioner hela vägen ner, dock va det lite för lite musik i bilen

:7peta app app app; hamnluder tror jag bestämt vi sa... helt annan sak ju :D
ja det var väldigt mycket för lite musik i bilen.. men men.
och NEJ jag lånade inte din stol alls länge. så kom inte o säg nåt annat.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...