här snackar VI motard

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2159772 japp ska köra tisdag är det tänkt

Jag kanske måste backa på löftet om att träna, behöver fixa lite saker först men det kanske löser sig ändå. Hoppas i alla fall kunna köra.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2159624 så där då var första träningen avklarad, första gången på nya hojen första gången på banan första gången i helställ ja första gången med allt :).. kul som tusan var det. körde 4pass. måste få upp mer fart på gruset känner jag. en vurpa blev det oxå med lårkaka som resultat :tungan på tisdag smäller det igen.. om det inte regnar vill säga.
Heja heja.
Fan att du hade dragit när jag kom ut...

Det var typ 20 Quadar. EN klotning efter hoppet klarade de av. Fan de hoppar lika långt som vi gör :3freak

Passa på att träna på tisdag för till helgen är det stängt en eller två dagar pga miniracingtävling :(

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2159805 Jag kanske måste backa på löftet om att träna, behöver fixa lite saker först men det kanske löser sig ändå. Hoppas i alla fall kunna köra.

du ska inte backa alls, du har hela dagen på dej i morgon och fixa saker

nu har jag fixat

bytit kylarvatten.
frambromsen
najjat oljeplugg, bromsen, kylarlocket, locket till vevhusventilationsuppsamlingsburken, påfyllningslocket.
crachpuckarna är på, fotpinnepuckarna är på

har jag glömt något :va :va

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2159945 du ska inte backa alls, du har hela dagen på dej i morgon och fixa saker

nu har jag fixat

bytit kylarvatten.
frambromsen
najjat oljeplugg, bromsen, kylarlocket, locket till vevhusventilationsuppsamlingsburken, påfyllningslocket.
crachpuckarna är på, fotpinnepuckarna är på

har jag glömt något :va :va
du menar att erik kan fixa sådana saker sen :rolleyes: sådana saker som du inte kunde fixa sen som tex byta däck på bilen osv :D

Supermoto skrev:
2159838 Heja heja.
Fan att du hade dragit när jag kom ut...

Det var typ 20 Quadar. EN klotning efter hoppet klarade de av. Fan de hoppar lika långt som vi gör :3freak

Passa på att träna på tisdag för till helgen är det stängt en eller två dagar pga miniracingtävling :(
jao det ver riktigt många där. vilken tid kom du? jag måste ha dragit strax för 12. men på tisdag kör jag igen.. förhoppningsvis utan lårkaka :näsblod

jocke snackade med hoff och han sa att det var du som höll i betalningarna som kommer in. kan man få någon slags bekräftelse på att allt har gått som det ska? förstår att det varit mycket nu och att du inte hunnit men vafan nu är du bakis och go och har tid på dig :)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2160038 du menar att erik kan fixa sådana saker sen :rolleyes: sådana saker som du inte kunde fixa sen som tex byta däck på bilen osv :D

blablabla det va en frågeställning om jag hade glömt något innan tis.
satan va kul att du är igång, det ända som kan hindra mej nu är att skinnstället sitter för hårt men då ringer jag dej så får du berätta hur jag ska göra för att bli mindre skit fet :D :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
2160038
jao det ver riktigt många där. vilken tid kom du? jag måste ha dragit strax för 12. men på tisdag kör jag igen.. förhoppningsvis utan lårkaka :näsblod

jocke snackade med hoff och han sa att det var du som höll i betalningarna som kommer in. kan man få någon slags bekräftelse på att allt har gått som det ska? förstår att det varit mycket nu och att du inte hunnit men vafan nu är du bakis och go och har tid på dig :)
Kom ut vid ungefär tolv tror jag. Mötte Hoff på vägen ut.

Jepp, jag har sett båda dina inbetalningar. Utskrivandet av årskort har legat nere ett tag kan man säga pga rejset igår.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
2160113 Kom ut vid ungefär tolv tror jag. Mötte Hoff på vägen ut.

Jepp, jag har sett båda dina inbetalningar. Utskrivandet av årskort har legat nere ett tag kan man säga pga rejset igår.
ja bara dom har kommit in så får det ta hur lång tid det vill :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
tänkte ju bli stånka mek expert snart oxå.. ska ge mig på att klyva motorn och byta lagrena, men först träna lite till :tungan

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
2160556 tänkte ju bli stånka mek expert snart oxå.. ska ge mig på att klyva motorn och byta lagrena, men först träna lite till :tungan
Du har stavat fel till "Supermoto driver" vid avataren. :7peta

Vad bra, då vet vi vem vi ska fråga om mektips sen då. :tummenupp :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
fyfan det blir härligt att testa köra med slicks i regn :tungan

vilken dag av lördag och söndag är det som träningen uteblir?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2161950 Ser inget men jag antar att du syftar på att de som håller till i "buren" bakom skulle rejsa i helgen.

20 + 21 Maj
Inställda Supermoto- och Minimototräningar

Kommande helg, 20-21 Maj, är träningarna på Örebro Supermoto RacePark inställda pga tävlingar i andra sporter på anläggningen intill.
Vi får tyvärr flytta på oss för att de ska få plats.

Det står ganska långt ner

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2161953 20 + 21 Maj
Inställda Supermoto- och Minimototräningar

Kommande helg, 20-21 Maj, är träningarna på Örebro Supermoto RacePark inställda pga tävlingar i andra sporter på anläggningen intill.
Vi får tyvärr flytta på oss för att de ska få plats.

Det står ganska långt ner

Jag letade givetvis bara bland de översta raderna... Då kanske man skulle åka och kolla på Sverigecupen istället.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2162007 Jag letade givetvis bara bland de översta raderna... Då kanske man skulle åka och kolla på Sverigecupen istället.

jag är i sthlm lördag på brorsans 30 års fest och söndag ska jobba, så jag hinner inte, men det hade varit jävligt skoj

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...