här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Evil M skrev:
2215508 Hur ser det ut på gruset? Har ni kört där i helgen? Vill träna men är inte gruset i gång så skiter jag i det.

körde gruset i går och det va halt som fan, nu har det kommit lite regn så borde va bättre i morgon

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jaha då var det färdigåkt för idag då :( .. en jäkligt ond höfffffft och en trasig hoj.. bara jag läker så jag kan starta på lördag så är jag nöjd. nu måste jag plocka ihop handtag/styre mm.. men det får bli morgondagens uppgift :ätapiller

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
2216893 jaha då var det färdigåkt för idag då :( .. en jäkligt ond höfffffft och en trasig hoj.. bara jag läker så jag kan starta på lördag så är jag nöjd. nu måste jag plocka ihop handtag/styre mm.. men det får bli morgondagens uppgift :ätapiller
Åfasen, vad hände?
Hoppas det bara är ont och inget trasigt. :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
2216905 Åfasen, vad hände?
Hoppas det bara är ont och inget trasigt. :tummenupp
jag tror att det bara är jävligt ont :näsblod .. riktigt blå är jag ialf och skrapade händer..

gick om kull på rakan efter gruset. var aningen halt

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
såg först illa ut när du låg kvar, du rullade nog ca 6-8 varv på asfalten, men när du svarade på tilltal så och kravlade lite på marken så kändes det bättre. såg att din fru inte såg helt nöjd ut så jag gav henne :tummenupp att du va ok, men jag vet inte om hon såg det

kan meddela att det va totalt 28 solo hojar och 2 fyrhjulingar :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2217273 såg först illa ut när du låg kvar, du rullade nog ca 6-8 varv på asfalten, men när du svarade på tilltal så och kravlade lite på marken så kändes det bättre. såg att din fru inte såg helt nöjd ut så jag gav henne :tummenupp att du va ok, men jag vet inte om hon såg det

kan meddela att det va totalt 28 solo hojar och 2 fyrhjulingar :tummenupp
känns riktigt bra att du var på hugget och det tycker min fru oxå :tummenupp

men satan vad värken kom efter en timme :näsblod men på lördag är det race igen :tungan (hoppas jag :rolleyes: :) )

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
2217235 jag tror att det bara är jävligt ont :näsblod .. riktigt blå är jag ialf och skrapade händer..

gick om kull på rakan efter gruset. var aningen halt
Inbromsningen till första asfaltsböjen? Där går det ju lite småfort. :jisses
Skrapade händer? Gick handskarna sönder eller?
(Jag måste köpa nya och det är ju alltid bra att veta om det är några som inte håller som de ska).

Hoppas det går över fort så du är körbar fullt ut till helgen. :tummenupp
(Inte så kul att tävla om man inte kan ge 100% p.g.a skador).

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2217283 känns riktigt bra att du var på hugget och det tycker min fru oxå :tummenupp

men satan vad värken kom efter en timme :näsblod men på lördag är det race igen :tungan (hoppas jag :rolleyes: :) )

klart som fan man är vaken man ser inte allt tyvärr men dej såg jag för det va ju 10 m ifrån mej

när jag klotade på isen i vintras kunde jag gå obehindrat efteråt, i bilen på väg hem svullnade foten upp så när vi skulle lasta av kunde jag inte stödja på foten alls så det brukar komma efter ett tag, precis som min solbränna, jag har bränt upp nyllet idag och vaderna hahaha röd som en kräfta

Kyckling skrev:
2218441 Inbromsningen till första asfaltsböjen? Där går det ju lite småfort. :jisses
(Jag måste köpa nya och det är ju alltid bra att veta om det är några som inte håller som de ska).

japp den första höger efter gruset

Last edited:

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Kyckling skrev:
2218441
Jag har ett par handskar till salu. Harry kör med sånna eller körde. Det är en jobbar kompis som undrade om jag kunde sälja dem åt han. Dom är gula och blåa. En kompis krascha på gatan med sina när han slog över vid en bakhjulskörning och han satt med handflatorna i asfalten och kasa en bra bit utan handskador. Vet ej pris dock men kan tippa på runt 300kr. Killen som äger dom nu vet inte riktigt vad han vill ha för dem, han ville att jag skulle köpa dem men jag har redan 2par handskar. Kan fixa bild till i morgon.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Här kan ni kolla bilder från träningen 06-06-06: Evil_M.fotobojan.se klicka på rutan under Motard.

Håller just nu på att ladda upp bilderna, blev 293st som Zandrah knäppte, nu har jag förminskat ner kvaliten en hel del så är det några bilder ni vill ha så hojta till så mailar jag dem i full storlek(1024*768) En del bilder är suddiga även i fullformat. Såg även att det är en hel del dubbletter så det är en del bilder som ej finns med, orkar inte fixa med det nu.

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
2218441 Inbromsningen till första asfaltsböjen? Där går det ju lite småfort. :jisses

köpte handskarna i måndags :rolleyes: .. motardhandskar på c-barks.. jäkligt sköna.. men höll som sagt va inte för ett st vurpa på hårt underlag.

känns bättre idag men långt från 100%.. men till helgen kommer jag starta, så är det bara :tungan

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Looking good fan

Lördag 12:00

Klart till halvklart och uppehåll.
+14 till +24
Sydost 3 m/s

Söndag 12:00

Övervägande klart och uppehåll.
+17 till +25
Sydväst 5 m/s

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...