Den bruna nyansen får man om man blandar blått och rött. Svårt att se högervindarna alls faktiskt. Folk har ju röstat på kanterna och på udda partier.
Trams. T.ex. UKIP är klassisk och bra högerpolitik.
Den bruna nyansen får man om man blandar blått och rött. Svårt att se högervindarna alls faktiskt. Folk har ju röstat på kanterna och på udda partier.
Trams. T.ex. UKIP är klassisk och bra högerpolitik.
Bl.a. utomhus? Betyder det utom- och inomhus?
Metrostationer, det känns ju som ett naturligt ord, var har herr sexturist klippt och klistrat den här gången då?
De kanske lutar åt konservatism. Det finns dock en mängd nyanser i denna vågen, men mycket är onekligen brunt.
Jag avstår som sagt.
Jag noterar att allehanda "debattörer" älskar att klistra olika epitet istället för att diskutera sakfrågor, "brunt" verkar vara på modet just idag.
Vad är det förresten du avstår?
Att rösta på dom såklart.
Nog har jag diskuterat sakfrågor med er.
Hur skulle du kunnat rösta på UKIP? Är du brittisk medborgare?
Jag tycker du är duktigare på att kalla folk saker än att sakligt debattera faktiska frågor. Varför måste du kalla någon här inne brun? Ingen här vill bli kallad det eller titulerar sig nazist.
Stefan Jacobsson skrev:– Jag tycker att hela lagen om hets mot folkgrupp är en inskränkning av yttrandefriheten. Det är inte en lag som jag ställer mig bakom utan snarare en lag som jag skulle vilja se avskaffad, säger han till Ekot.
Men är det verkligen ett brott...
Konstigt att man får kalla partiet så: Svenskarnas Parti.
Jag är svensk men det är faan inte mitt parti.
Ahmed Rami har, i Sverige, dömts till 6 månaders fängelse enbart för sina åsikter. Västeuropa och Sverige "utvecklas" mot fler och fler förbud, åsiktsförtryck, maktkoncentration och diktatur.
...
Visst är det lite roande att Radio Islam och svenskarnas parti hamnar i samma slutsats?
Gör dig inte dum... det är olika nyanser av brunt. Visst är SD beiga i jämförelse med Gyllene Gryning. Vinden är nationalistisk. Jag avstår att rösta nationalistiskt. Är jag tydlig nog?
Med miljöminister Lena Ek (C) har allianspartierna brutit sina löften i 13 av 18 miljöfrågor. Makten är oneklig viktigare än både ideal och förnuft.
http://supermiljobloggen.se/nyheter/2014/07/naturskyddsforeningen-totalsagar-alliansen
Trams.
Nej - långt därifrån....
Rena skiten rent av.Jo verkligen patetiskt.
Om 10 år, kommer stridshingsten att vara förbannat tyst, det är min absoluta övertygelse, när konsekvenserna har hunnit ikapp den humanitära stormakten Sverige med 12 miljoner invånare, varav 55% lever på bidrag.hihihi
Tragiskt när bra utbildade unga människor flyr Alliansens Sverige som misslyckats kapitalt med jobben.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|