Hästflickor på SH.com?

Ska hästflickorna få vara kvar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
danjel skrev:
har du inte sett vad som skrivs i tråden? de stormtrivs ju! :fatta! tusen äldre killar med sporthojar som raggar på dem :3freak
Jo, första kvällen ja, men sen när de väl har loggat ur så kommer de aldrig tillbaks. Om de inte gör som vi och jämt är inne. :va

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Arctic#1 skrev:
Tycker at Sporthoj ska vara for agare av sportiga hojar och inget annat...men de ar ju bara jag det....

Kan bara instämma, med tillägg för oss som är "mellan" hojar.. ;-)

Det finns många forum på internet, är man sugen på att surfa sporthojar kan man väl få läsa om just sporthojar på detta forumet.. Inte en massa j-la skitsnack!

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
Arctic#1 skrev:
Tycker at Sporthoj ska vara for agare av sportiga hojar och inget annat...men de ar ju bara jag det....
det där är en utopi.. säkert hälften av alla som hänger här äger inte ens nån hoj, hur många har inte "snart", "r1a till sommaren" eller "inte just nu" som hojbeskrivning tex.. :rolleyes:

sålänge dom inte spammar ner alla trådar kan dom gott få hållas, själv brukar jag gasa till lite extra när jag kör förbi hästar men det är kanske bara jag :tungan

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Som jag skrev där. Sporthoj har sjunkigt lågt och hamnat på lunarstorm med hästar utan motor raggnings nivå.

Men ska dom vara kvar på sh, ett mc forum så är bara att hoppas att annat bra MC forum dyker upp

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Remus skrev:
Kan bara instämma, med tillägg för oss som är "mellan" hojar.. ;-)

Det finns många forum på internet, är man sugen på att surfa sporthojar kan man väl få läsa om just sporthojar på detta forumet.. Inte en massa j-la skitsnack!
Men alltså hur många är det som är inne som aldrig ens suttit på en hoj. Lär väl säkert vara några % av alla användare. Finns ju hur många moppefuckon som helst här. Låt tjejerna vara ett tag.

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Maverick_ou812 skrev:
Detta självdör utan att någon behöver göra något alls.
Sen kan det ju faktiskt finnas någon av dom som är intresserad av BÅDE hästar och sporthojar.
Vem skall bestämma vilka som hör hemma här och vem som inte gör det?

Låt det vara som det är. Som sagt, det självdör.

Vemsomhelst är väl välkommen här, även om man är intresserad av både och! Men det är väl upp till bl.a Swedie till att bestämma VAD som skall diskuteras på hans SPORTHOJS-forum..

sportarn skrev:
Men alltså hur många är det som är inne som aldrig ens suttit på en hoj. Lär väl säkert vara några % av alla användare. Finns ju hur många moppefuckon som helst här. Låt tjejerna vara ett tag.

Javisst! Alla Äger inte hoj.. Låt de hållas - Om de har ngt vettigt att tillföra, men jag anser att nivån har sjunkit så lågt på sistone, både på inläggen och ämnena... Tråkigt.

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Kom i gen!!! klart dom ska va kvar, jag tror att alla som kör här nästan alla stuntar för att andra ska se vad ni gör, så jag tycker att så länge det pratas hoj så är det ok tycker jag. P.S. dom flesta av er snackar bara skit i alla e fall. Jag lovar att dom kan göra stunt som inte ni kan.

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Trodde detta va en hyffsat seriös MCsida ingen jävla dejtsite!

Vill ni snacka med hästtjejerna gå då in på deras sida!

Min tjej har hästar o vill inte höra om det här oxå!

//Blondie

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Alla ni som röstade JA kommer att automatikbannas till deras hästsajt. ;)

DE HAR INGET ATT GÖRA HÄR! PUNKT SLUT!

Tråden är stängd!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...