Vad ska man ha för hoj egentligen om man samtidigt vill ha
många hästkrafter och inte så hög försäkring.
Visserligen kan man göra som vissa att säga att den är strypt
osv.
Man vill gärna kunna power wheela och inte hålla på att koppla upp
den på 1 an och nästan krossväxla till 2an.
Hojen får ju inte vara för dyr om man skulle köra om kull eller göra en
hmm 12 o clock. lite svinn får man nog räkna med.
Sen är det där med stöldrisken. Har man för dyr hoj måste man ha landminor
och be till högre makter om man inte har garage att gömma den.
Vad har ni på Sundsvall/Timrå/Härnösand gett för era hojar
och vilka försäkringsbolag är billigast.
LOL vilka dumma frågor jag ställer
många hästkrafter och inte så hög försäkring.
Visserligen kan man göra som vissa att säga att den är strypt
osv.
Man vill gärna kunna power wheela och inte hålla på att koppla upp
den på 1 an och nästan krossväxla till 2an.
Hojen får ju inte vara för dyr om man skulle köra om kull eller göra en
hmm 12 o clock. lite svinn får man nog räkna med.
Sen är det där med stöldrisken. Har man för dyr hoj måste man ha landminor
och be till högre makter om man inte har garage att gömma den.
Vad har ni på Sundsvall/Timrå/Härnösand gett för era hojar
och vilka försäkringsbolag är billigast.
LOL vilka dumma frågor jag ställer
Last edited: