Hål eller grop

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Nej nu blev det ju fel igen. Jag sa aldrig att jag gjorde detta, utan att det var så. Sakligt och korrekt med andra ord.

Ett svart hål i rymden skulle alltså lika gärna kunna vara en svart grop?

Jaaa, det borde det ju vara eftersom att rymden är väldigt stor och vad jag vet så ser man inte ut på andra sidan... Så då är det nog svarta gropar i rymden... Men varför är dom svarta för? Kollar man så ser ju hela rymden svart ut?

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Antingen räknas munnen/näsan som rövhålets bakkant eller så har vi en rövgrop nu...

Men munnen är ju sammanlänkad med röven, alltså är det ett hål rakt igenom, därför kan vi fortsätta kalla det hål. Eller hur fan blir det? Det börjar bli rörigt nu... :confused:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Men munnen är ju sammanlänkad med röven, alltså är det ett hål rakt igenom, därför kan vi fortsätta kalla det hål. Eller hur fan blir det? Det börjar bli rörigt nu... :confused:

Förvisso.. Men det kräver att du har munnen öppen och dessutom är nyskiten.. För det mesta är det nog rövgrop skulle jag tro..

Hur blir det när man är täppt i näsan då? Borde ju bli näsgrop då?

En sak som är säker är ju att från och med nu så har tjejerna fittrop och inget annat!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Förvisso.. Men det kräver att du har munnen öppen och dessutom är nyskiten.. För det mesta är det nog rövgrop skulle jag tro..

En sak som är säker är ju att från och med nu så har tjejerna fittrop och inget annat!

Jaaa, ligger något i det du säger...

Om tjejerna har fittgrop så kan man ju du förklara sinb orrning med att man ska försöka få till ett hål?
Jag har IAF hål i mitt huvud tror jag, ingenting som tar emot när man stoppar fingret i örat.

Mekkras

Halvskåning
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Såld....

Sant sant... Men om nu det absolut värsta skulle inträffa och någon form av ovälkommen materia förpassar sig själv ner i ett nyborrat hål.. konverterar då hålet automatiskt till en grop? :confused:

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Sant sant... Men om nu det absolut värsta skulle inträffa och någon form av ovälkommen materia förpassar sig själv ner i ett nyborrat hål.. konverterar då hålet automatiskt till en grop? :confused:

Ja, det är ju samma sak som att du fyllt igen hålet och att det då är en grop, helt klart.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Kan inte Bryssel ta ett beslut i detta ärende så slipper vi fundera på saken?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Det beror på.

1. Hur mycket fyller denna materia upp hålet? Om du tänker dig ett hål i en träskiva och sen slår man i en träplugg som är exakt lika lång som träskivan är tjock, då är hålet igenfyllt helt och alltså varken ett hål eller en grop. Eller?

2. Materian kräver en kraft för att förpassa sig till hålet/gropen, och någon måste vara bakom den kraften. Alltså kan aldrig en materia flytta sig på egen hand och orsaka frågeställningen om ett hål är ett hål eller en grop.

Mekkras

Halvskåning
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Såld....
Det beror på.

1. Hur mycket fyller denna materia upp hålet? Om du tänker dig ett hål i en träskiva och sen slår man i en träplugg som är exakt lika lång som träskivan är tjock, då är hålet igenfyllt helt och alltså varken ett hål eller en grop. Eller?

2. Materian kräver en kraft för att förpassa sig till hålet/gropen, och någon måste vara bakom den kraften. Alltså kan aldrig en materia flytta sig på egen hand och orsaka frågeställningen om ett hål är ett hål eller en grop.

1. Det är naturligtvis sant.. Det är då det före detta hålet upphör att existera. Mao det Ofinns.

2. Någon/något.. Kan vara så att någon form av sparv bestämmer sig för att göra sig av med dess fekala rester, detta måste ske vid någon tidpunkt, gud förbjude att det sker ovanför vårt hål. Men skall man då skuldbelägga sparven, de fekala resterna eller bara tillfälligheten?

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
1. Det är naturligtvis sant.. Det är då det före detta hålet upphör att existera. Mao det Ofinns.

2. Någon/något.. Kan vara så att någon form av sparv bestämmer sig för att göra sig av med dess fekala rester, detta måste ske vid någon tidpunkt, gud förbjude att det sker ovanför vårt hål. Men skall man då skuldbelägga sparven, de fekala resterna eller bara tillfälligheten?

1. Nja, var inte så säker på det du. Hålet som borrats är ju fortfarande kvar, det är bara igentäppt. Korrekt?

2. Då väljer jag att skuldbelägga tillfälligheten. Vad är oddsen att en stackars liten sparv ska spruta ner hålet med sin inte fullt så trevliga avkomma?
Jag skulle säga 1 på 500 000 iaf.

Mekkras

Halvskåning
Gick med
4 Sep 2006
Hoj
Såld....
1. Nja, var inte så säker på det du. Hålet som borrats är ju fortfarande kvar, det är bara igentäppt. Korrekt?

2. Då väljer jag att skuldbelägga tillfälligheten. Vad är oddsen att en stackars liten sparv ska spruta ner hålet med sin inte fullt så trevliga avkomma?
Jag skulle säga 1 på 500 000 iaf.

1. Som sagt, det Ofinns. Jag var Otydlig i mitt tidigare inlägg. Det upphör således ICKE att existera, utan bara Ofinns, vilket är en mildare form av att finnas till fast ändå inte..

2. Exakt, där bet du dig i arslet! :pannkyss
Tillfälligheten kan omöjligt orsaka en kraft, således förpassades skitkorven rakt ner i hålet av just nämnda, vilket innebär utan kraft.. inte sant? Därför orsakas transformationen till en grop av just materia, utan hjälp av kraft!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
1. Som sagt, det Ofinns. Jag var Otydlig i mitt tidigare inlägg. Det upphör således ICKE att existera, utan bara Ofinns, vilket är en mildare form av att finnas till fast ändå inte..

2. Exakt, där bet du dig i arslet! :pannkyss
Tillfälligheten kan omöjligt orsaka en kraft, således förpassades skitkorven rakt ner i hålet av just nämnda, vilket innebär utan kraft.. inte sant? Därför orsakas transformationen till en grop av just materia, utan hjälp av kraft!

1. Okey, det där köper jag.

2. Åh nej, kom inte här och kom. Konverteringen från hål till grop sker visst med en kraft, eller påstår du att tarmrörelserna från sparven tolvfingertarm (om dom nu har en sådan) som orsakar att bajset kommer ut där inte är en kraft?

Vavavavava?

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Ni kan sluta nu, så här är det nämligen.

En grop kan man ramla ner i. Ett hål är runt.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ni kan sluta nu, så här är det nämligen.

En grop kan man ramla ner i. Ett hål är runt.

Pff, gå och lägg dig, kamma dig etc.

1. Så man kan inte ramla ner i ett hål?
2. En grop kan således inte vara rund menar du?
3. Det ger att ett hål inte kan vara fyrkantigt, eller?
4. Har du belägg för dessa påståenden?
5. Kamma dig.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S