Jag lagade min kylare temporärt med super epoxy, det fixar temperaturer upp till 180 grader. Det har funkat i två veckor, min kylarläcka täcktes dock av garantin. Jag skadade alltså inte kylaren när den började läcka, en "plugg" i kylaren lossnade p.g.a trycket = tillverkningsfel.
Men som sagt, super epoxy funkar fint. Kan du få tag på nåt industri-lim så är det ännu bättre.
EDIT: Kylarcement å skit använder man för att kunna köra bilen till verkstad.
Jag skulle inte vilja köra någon längre tur på en hoj som har kylaren lagad med sånt skräp. Dessutom så funkar det bäst på riktigt små hål.
Men som sagt, super epoxy funkar fint. Kan du få tag på nåt industri-lim så är det ännu bättre.
EDIT: Kylarcement å skit använder man för att kunna köra bilen till verkstad.
Jag skulle inte vilja köra någon längre tur på en hoj som har kylaren lagad med sånt skräp. Dessutom så funkar det bäst på riktigt små hål.
Last edited: