Håll i er nu åker vi!

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Min lille brolla är förkyld. Han har legat framför teven hela dagen o hostat upp slem, som han spottat ut i en kopp. I koppen var det även julmust... Han har spottat i denna kopp hela dagen o när mor senare på kvällen sitter framför teven tar hon fel glas o tar en stor klunk ur koppen. HAHAHAHAHA Åhhh fy fan.

Bifogat

• micke metal.jpg
    micke metal.jpg
    108.1 KB · Visningar: 134

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Robban W skrev:
Min lille brolla är förkyld. Han har legat framför teven hela dagen o hostat upp slem, som han spottat ut i en kopp. I koppen var det även julmust... Han har spottat i denna kopp hela dagen o när mor senare på kvällen sitter framför teven tar hon fel glas o tar en stor klunk ur koppen. HAHAHAHAHA Åhhh fy fan.

mm det klimpar sig i mjölken, sa den blinde som drack ur den lungsjukes spottkopp :zpy

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Åååååååhh fy fan..

Jag har gjort en liknande grej. Jag la ut snusen i en colaburk jag nästan druckit ur. Sen efter ett tag glömmer jag bort det och dricker upp den sista slurken ur burken. Det smakade allt annat än gott. Men det du skriver var nog bra mycket värre!

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Jag var på en fest en gång där alla spottade snus, fimpade och spottade i en ölburk.....

Senare på kvällen när jag var rejält packad tog jag den burken och vräkte i mig innehållet... När jag känner fimparna i svaljet tar det inte många sekunder innan jag springer till toan och spyr upp allt...

Var nästan värre va?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Robban W skrev:
Sist vi såg er så trodde ingen att några virus kunde drabba er, ni va ju bröderna Brännvin :fyllisar

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Fy faan va' äckligt.

En gång för länge sen bjussade en 'kompis' mig på en dricka, när jag sedan började rapa såpbubblor insåg jag att han hällt i flytande tvål.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Det var nog det äckligaste hört?

Fresten såg jag en film...
Scenario: fjortisfest, pojkar på toa, pinka ölburk, ge till tjej, tjej dricker, tjej dricker igen, tjej tömmer burken.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
NoicE skrev:
Det var nog det äckligaste hört?

Fresten såg jag en film...
Scenario: fjortisfest, pojkar på toa, pinka ölburk, ge till tjej, tjej dricker, tjej dricker igen, tjej tömmer burken.

Sjukt juh! Förstöra öl.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag har sommarjobbat på kliniskt mikrobiologiskt lab två sommrar och odlad bakterier från samtliga kroppsväskor och exkrementer, det ena kletigare än det andra... Har endel "roliga" historier... :)

Men det här var bland det äckligaste jag hört! Isch!! Blä! Stackars!

Lämna inte ett glas Guiness på bordet med din fulle pojkvän och hans polare... för prillor syns inte förens man tömt glaset. :4skrika Enda gången nämda ölsort har varit äcklig. :hihi Åsså får man ont i magen!

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
Klart man har pinkat i en ölburk och lurat nån stackare att dricka, konsten ligger ju i att kyla burken i snön så dom inte blir misstänksamma... :hihi

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Hehehe, fyfan!

Jag har en klasspolare sen förra året som var bra dum i huvet! dem tog en cola bruk ( han stod och tittade ) också spottade dem och hade sig i den så kallade "snorloskor" också också sa dem till honom "drick detta så får du en tia" och killen gör det UTAN tvekan.........

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA