Kommer ni ihåg "snowjoggers" som man hade när man var liten? Det var bra shit, men hittar inga nu.
Luktminnet går långt tillbaka.
Kommer ni ihåg "snowjoggers" som man hade när man var liten? Det var bra shit, men hittar inga nu.
Jag vill inte komma ihåg snowjoggers som särskilt varma. Har för mig att sulan var förhållandevis tunn så kylan gick in den vägen. Och de blev genomblöta för minsta lilla.De var tokvarma och vägde nästan ingenting. Och fula, men det kvittar
Sånahär: http://www.polyver-boots.com/se/ har varit populära hos skoterfolk och pimpelfiskare sedan några årtionden.
Skaffa blodcirkulation, jag går i pisstofflor och sommarskor året runt typ..
Skaffa blodcirkulation, jag går i pisstofflor och sommarskor året runt typ..
Jag körde med Dressmans tidigare men senast jag handlade hade de tappat kopiöst i både passform och slitstyrka. Hoppas det var en tillfällig svacka men troligare är väl att de bytt till en billigare leverantör som är kass.Dressmans tunna ullstrumpor är också väldigt prisvärda.
Jag körde med Dressmans tidigare men senast jag handlade hade de tappat kopiöst i både passform och slitstyrka. Hoppas det var en tillfällig svacka men troligare är väl att de bytt till en billigare leverantör som är kass.
Jag beställde hem några olika varianter direkt från Kina och har hittat tjocka stumpor jag är nöjd med men tunna är det värre med. Får nog bli ett besök hos Naturkompaniet till våren.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|