Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon dag ska den absolut hålla sig. Under förutsättning att den hållts kylförvarad och att hygienen upprätthålls.
Bryter man kylkedjan finns risk att det börjar växa saker i den och om man har grejat mycket med den med smutsiga händer så sätter man dit en massa mikroorganismer som börjar växa.
Personligen skulle jag inte oroa mig om den inte skulle börja lukta lite konstigt eller se konstig ut. Ser den fräsch ut och inte luktar illa så är det bara att äta.
Sushi är ju lite känsligt eftersom man inte tillagar den så jag har för mig att dom rekommenderar att den ska vara max en dag gammal men en dag hit eller dit är inte någon fara.
Du ska hur som helst ha en djävla otur om du blir sjuk bara för att den legat en dag extra. Matförgiftningar beror på dålig hygien och inte på att i övrigt bra hanterad mat legat en dag för länge.
Har den legat varmt är det ju bara att slänga. När jag pluggade så fick vi lämna köttfärs framme i rumstemperatur över natt och sedan tog vi odlingar på den för att se om det växte något och det gjorde det jävlar i mig ordentligt.
Det var nästan lika mycket där som det var i kaffeautomaten som var det snuskigaste stället på hela skolan. Det med minst bakterier var toalettringen.
Glöm inte att frysa in den om du ska göra sushi på färsk lax. På så vis dödar du eventuella parasiter som finns i fisken
Behövs bara göras med viltfångad lax. Den odlade får en massa balla mediciner i fodret. Sambon säger det, och hon jobbar med fisk.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |