Håller på ta mc-kort

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Det varierar väldigt mycket mellan olika skolor. Känner en tjej som håller på att ta kort nu här i Linköping, och på hennes skola kostade ettan strax under 2000, och tvåan skulle kosta nästan 4000. Det är mer än hela mitt kort kostade totalt, och då tog jag ändå genom skola. :näsblod

Ojoj kompisarna som tycker de e dyrt i gbg kanske borde sluta leta efter billigare ställen i närheten... Btw, 2an kostar 2900 här.
 

SmiiX

Kawakisaki
Gick med
25 Mar 2010
Ort
Skåne westcoast
Hoj
09, kawasaki, er-6n mattsvart
Du får kanske 5 frågor angående mc körning på teoriprovet.. Tyckte det var ganska enkelt då jag nydligen gjorde både B och E. Läste genom mcboken 2 ggr snabbt.
 

Noppa

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Kramfors
Hoj
-07 Kawasaki Z750
Det varierar väldigt mycket mellan olika skolor. Känner en tjej som håller på att ta kort nu här i Linköping, och på hennes skola kostade ettan strax under 2000, och tvåan skulle kosta nästan 4000. Det är mer än hela mitt kort kostade totalt, och då tog jag ändå genom skola. :näsblod

Surt!

I Härnösand kostar 1an 800kr och 2an 2800kr
 

unbi

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Stockholm
Hoj
cb600 -08 SVERT!
hur mycker skilljer sig teorin från B? Är det i princip samma som på B eller? Fast nu har jag ju även glömt B!

Det är rätt likt B, men om du har glömt teorin för B så vore det klokt att plugga lite innan?


Jag tog B för 5 år sen, skrev för A utan att plugga, klara mig precis :\. Tror det räcker med att fräscha upp minnet om man har B sen tidigare.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top