Helmetrock
Cylindergrinder
- Gick med
- 8 Dec 2006
- Ort
- Uppsala/Orust
- Hoj
- Because real men don't eat sushi, BMW Rockster, hos doktorn och vilar sig....
Ok, trodde du visste, det, du verkade veta exakt vad det handlade om, inte illaGenerellt är det så att ju längre ut från tyngdpunkten du koncentrerar materialet du har till buds, desto styvare blir konstruktionen. Dock får det inte bli så tunt eller klent att du får bucklingsproblem.
Nej, jag vet inte vilket stag det är
Mina råd är generella ...
Om du tittar under baksvingen på den svarta hojen, så går det ett stag fram till motorn som håller slutväxeln och kardanaxeln parallella!
Dock är det inte min hoj, men en liknande, min är svartgrön
För det första, hojar säljer man inte, de löser försäkringsbolaget inAtt göra ett eget stöd för att originalet ser phjolligt ut när man kör BMW, känns lite som att sila mygg och svälja elefanter.
och för det andra, det är inte någon vanlig BMW det gäller
Dessutom har jag lackat om en del grejer nu
Bifogat
Last edited: