Hållundans beslutsbryderier. Mingvespoll!

Tjöpa hoj?

• Antal röstningar
    0

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Någon kåplös bushoj,då får du lite motard och lite sporthoj lixsom.

Ofta billigare i försäkring och lätt att dunka på ett jag-oouilar-på-sexan-fatbarstyre.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Ät riktig (rekti) glass, drick riktigt (rektit) kaffe och dra lite filttoffla så kommer det som en ingivelse under våren eller sommaren.... att du ska köpa en pörrig 1000cc från nöhll8 med xtra allt für räz

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det brukar vara en balans mellan tiden man får lägga i garaget vs hur mycket man får betala för att det är nyare. Utöver det så brukar alltid nyare gå fortare och svänga lättare.
Fast det känns ändock som att en 30kkr hoj och en 60kkr genererar lika mycket skruva, ändå.

Men, vad vet jag. :gnissla

:gnissla

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag säger gathoj-bushoj. Fast jag skulle nog vilja rikta det till att vara sporttouring.

Hon därbak kommer tacka dig, och med en sån har du kul också.
Du kommer ju förmodligen inse att det inte är lika kul att brassa helv*te på gata längre efter att du vant dig vid de fina banorna.

För din egen del, om du inte vill köra med cheyen bakpå, så är nog motard bra, för det är ju ett koncept som avviker från banåka i REC.

Det finns ingen hoj som fyller alla behov! :mad:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Du kommer ju förmodligen inse att det inte är lika kul att brassa helv*te på gata längre efter att du vant dig vid de fina banorna.

Jag har visserligen inte rejsat men kört rätt mycket bana och tycker ändå fortfarande att gatkörningen är jäkligt skoj. :tummenupp Lika kul blir det väl kanske inte, men gatkörningen är i alla fall mer tillgänglig och det är inget stort projekt med släpkärra och 15 mil enkel resa varje gång man ska köra. :gnissla

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag säger gathoj-bushoj. Fast jag skulle nog vilja rikta det till att vara sporttouring.

Hon därbak kommer tacka dig, och med en sån har du kul också.

För din egen del, om du inte vill köra med cheyen bakpå, så är nog motard bra, för det är ju ett koncept som avviker från banåka i REC.

Det finns ingen hoj som fyller alla behov! :mad:
Är jeffligt sugen på något sport/bus-aktigt. Tror jag.

MEN, exempelvis. En S3 (äldre än 05 går bort) är fetdyra. En SD 05 är äldsta modellen och en random streetfighter är ju alltid tokdyr. Kollar man exvis Z750 är den rätt tam, ful och trökig. Z1000 blir lika dyr som ovan nämnda.

Kollade lite på gammal SV650, men det är tjejhoj, så är det. Fazer, Hornet etc. är inte direkt supersäcksia heller. Sucati Monster är dyrt och lite småtrist. Sen vetefan var man ska leta mer. Som sagt, mustard känns jäkligt moppigt och skrammelibangit.

:gnissla

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Kool! Men Aprilia som märke känns lite lewrigt. Såg ju på flugan när han skulle kränga sin Falco. Det tog ju sin lilla tid...

Varför ska en svintrivial enkel sak vara sjukt svår?

....men "spoonvalley racing" VR-8 här på sidan gör RIKTIGT roliga saker med aprilia motorer....och snart 1098s.
Kompressormatad twin är faen underskattat! :yoparty

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Motard...

Nu tar du dig samman o köper dig en fet motard hoj......lätt det roligaste du kan ha.....inte långt till banorna heller !

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy