Henken
Guest
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,390905,00.html
Intelligensen lär vara på samma nivå iallafall. Det är trots allt proffs!
Intelligensen lär vara på samma nivå iallafall. Det är trots allt proffs!
Snarare OLUSTIGT.LiCrO skrev:lustigt
kollade du på bildspelet som var på aftonbladet? det är ju en lek/teater.Pellert skrev:Snarare OLUSTIGT.
Kalla det för lek och teater om du vill. Hur får du en apa att förstå att den inte ska slå hårt?LiCrO skrev:kollade du på bildspelet som var på aftonbladet? det är ju en lek/teater.
De har delfin shower på kolmården också! ibland jagar dom en boll tänk om de åker in i varndra, dom kan skadas sluta ha det..Pellert skrev:Kalla det för lek och teater om du vill. Hur får du en apa att förstå att den inte ska slå hårt?
Människor kan komma överens om att man ska fejka en fajt. Djuren lär sig att dom ska slå och sparka för då blir dom belönade. Ingen kan kontrollera djuren så att dom inte skadar varandra. Ganska stor skillnad anser jag.
Visst har dom shower på Kolmården också, men dom går inte ut på att djuren SKA slå på varandra. Det är en jäkla skillnad. Jag skulle vilja se någon som vågar gå emellan två orangutanger om något går överstyr. 2*150 kg muskler med en styrka som vida överstiger en människas.LiCrO skrev:De har delfin shower på kolmården också! ibland jagar dom en boll tänk om de åker in i varndra, dom kan skadas sluta ha det..
Du såg väl domaren/djurskötaren i ringen jag tror inte dom låter sina djur bli skadade. går det överstyr så går dom nog emellan.
Henken skrev:
Däremot på tallriken
Henken skrev:
Däremot på tallriken
LiCrO skrev:De har delfin shower på kolmården också! ibland jagar dom en boll tänk om de åker in i varndra, dom kan skadas sluta ha det..
Du såg väl domaren/djurskötaren i ringen jag tror inte dom låter sina djur bli skadade. går det överstyr så går dom nog emellan.
Det finns tigerburar också jag själv skulle inte sätta min fot där i men vissa djurskötare gör det. det beror på hur tränade djuren är!The_FacultyGirl skrev:Vi snackar om Thailand......
tror du ärligt de skulle göra något?!
Deras djurhållning e bland jordens värsta.....
och visst... djurskötarna älskar säkerligen sina djur men gå emellan 2 orangutanger.... skulle jag aldrig göra om jag säkert vill ha livet i behåll.
Skulle väl bara gynna publiken om det blir fajt på riktigt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|