Bus-Bo skrev:2527595Jo även jag är väldigt nöjd måste jag få lov att säga. Blev klippt av en utomordentligt vacker flikka som hette Jannica(?), fick se min idol Rash men vågade inte säga hej(sorry) för han är ju som sagt min idol. Tog i hand med trådskaparen som också det var en trevlig dam. Fick även se Alming bli ansad. Men mest tittade jag nog på min frisördama, om hon vill gifta sig med mig så kan hon skicka PM. (Kan tilläggas att även min bror är glader och tacksam för att han fick komma)
Jo jag tror att jag satt tre stolar till vänster om dig, men så värst lång vet jag inte om jag är (193,5cm). Dessutom har jag inga glasögon så det kan ju vara en bidragande faktor. Men helt klart så borde man gå dit oftare för det var rätt många söta tjejer per kvadratmeter. Betydligt fler än hemma hos mig iafRash skrev:2527623Kände inte igen dig ju.. Var du den långe killen som satt några stolar ifrån mig??
Bus-Bo skrev:2527632Jo jag tror att jag satt tre stolar till vänster om dig, men så värst lång vet jag inte om jag är (193,5cm). Dessutom har jag inga glasögon så det kan ju vara en bidragande faktor. Men helt klart så borde man gå dit oftare för det var rätt många söta tjejer per kvadratmeter. Betydligt fler än hemma hos mig iaf
Annat än nöjd kan man ju inte vara, dessutom såg det smått illa ut innan. Förövrigt är vi kära i varandra jag och frisörskan, jag hoppas bara det är ömsesidigt , hon så ut att behöva en pojke som mig att gosa med i vintermörkretRash skrev:2527646Hoppas du blev nöjd med din frilla också. Du såg ut att stortrivas med flickan där
Bus-Bo skrev:2528230Annat än nöjd kan man ju inte vara, dessutom såg det smått illa ut innan. Förövrigt är vi kära i varandra jag och frisörskan, jag hoppas bara det är ömsesidigt , hon så ut att behöva en pojke som mig att gosa med i vintermörkret
Rash skrev:2528391Snacka då för fan med Miss Orchidee och fråga chans på henne
Nä men jag tycker allt att du ska skicka ett pm till Steffi och be henne kolla med sin kompis om hon kanske är intresserad av att lämna ut sitt nr.
Så ringer du henne och bjuder ut henne!
Vacker var hon och även så rätt så lång. Ni hade säkert funkat ihop rent estetiskt
Do it! Annars blir jag sööööör..
Fabbe skrev:2528404Själv då? Hur gick det för dig? Du är så duktig på att kommentera andras love stories, FICK DU NÅTT LIGG ÄLLR
Jag vet inte om jag vågar, jag är ju trots allt blygast i västergötland . Ska samla mod till mig under natten och så får vi se vart jag landar imorgonRash skrev:2528391
Do it! Annars blir jag sööööör..
Jag höll ju på att wörpa bland era hojjar vid cykelställen, det räcker lalilltryne skrev:2528876Kryllade ju tydligen med sh-folk där, ni får ju ha sh-tröjor eller skinnställ på er så man känner igen er!
det var väl en jefla tur att jag tog bilen då, och parkerade på behörigt avstånd från dig.Bus-Bo skrev:2528889Jag höll ju på att wörpa bland era hojjar vid cykelställen, det räcker la
Surt när folk har sönder saker för en, som får mig att tänka på när jag hittade en full pollack som satt å bärsade på min sadel en lördag asAlming skrev:2528998det var väl en jefla tur att jag tog bilen då, och parkerade på behörigt avstånd från dig.
Fast det är klart, stridsvagnsvolvo tar nog inte så mycket skada.
Någon godhjärtad person hade för övrigt dragit sönder en list på högersidan åt mig på parkeringen utanför vallhalla. Tackar godhärtade själ!
med två bjässar på en liten R6, borde tyngdpunkten bli riktigt jobbig...Bus-Bo skrev:2529009Surt när folk har sönder saker för en, som får mig att tänka på när jag hittade en full pollack som satt å bärsade på min sadel en lördag as
Sen blir ju inte balansen bättre av att min bror har myror i röven när han åker med
Vem är lång och blond?Alming skrev:2529025med två bjässar på en liten R6, borde tyngdpunkten bli riktigt jobbig...
bättre att du skaffar en liten dam istället...
Glöm hon den långa blonda!
Antingen var det din frisörska, eller bror dins...Bus-Bo skrev:2529039Vem är lång och blond?
Typiskt min brors dock så säger en del att vi är rätt lika men det var jag som pratade med dig och inte min bror.Alming skrev:2529046Antingen var det din frisörska, eller bror dins...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|