Hårmodeller....

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Blev skitnöjd med min snea (sne med vilje;)) mohikanfrilla och med två fartränder:rock
Lägger nog upp en bild eller två ikväll.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jo även jag är väldigt nöjd måste jag få lov att säga. Blev klippt av en utomordentligt vacker flikka som hette Jannica(?), fick se min idol Rash men vågade inte säga hej(sorry) för han är ju som sagt min idol. Tog i hand med trådskaparen som också det var en trevlig dam. Fick även se Alming bli ansad. Men mest tittade jag nog på min frisördama, om hon vill gifta sig med mig så kan hon skicka PM. (Kan tilläggas att även min bror är glader och tacksam för att han fick komma)

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2527595 Jo även jag är väldigt nöjd måste jag få lov att säga. Blev klippt av en utomordentligt vacker flikka som hette Jannica(?), fick se min idol Rash men vågade inte säga hej(sorry) för han är ju som sagt min idol. Tog i hand med trådskaparen som också det var en trevlig dam. Fick även se Alming bli ansad. Men mest tittade jag nog på min frisördama, om hon vill gifta sig med mig så kan hon skicka PM. (Kan tilläggas att även min bror är glader och tacksam för att han fick komma)

Kände inte igen dig ju.. Var du den långe killen som satt några stolar ifrån mig??
Jodå, det var många vackra flickor där. Men jag fattar inte varför det ska ta tre år att bli frisör:va Så jäkla lång tid:jisses
Det tar alltså längre tid att bli frisör än att bli polis:va :D

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2527623 Kände inte igen dig ju.. Var du den långe killen som satt några stolar ifrån mig??
Jo jag tror att jag satt tre stolar till vänster om dig, men så värst lång vet jag inte om jag är (193,5cm). Dessutom har jag inga glasögon så det kan ju vara en bidragande faktor. Men helt klart så borde man gå dit oftare för det var rätt många söta tjejer per kvadratmeter. Betydligt fler än hemma hos mig iaf:kär :kär

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2527632 Jo jag tror att jag satt tre stolar till vänster om dig, men så värst lång vet jag inte om jag är (193,5cm). Dessutom har jag inga glasögon så det kan ju vara en bidragande faktor. Men helt klart så borde man gå dit oftare för det var rätt många söta tjejer per kvadratmeter. Betydligt fler än hemma hos mig iaf:kär :kär

Är man längre än mina extremt manliga 180cm så är man skitlång i min värld:D :tummenupp
Hoppas du blev nöjd med din frilla också. Du såg ut att stortrivas med flickan där:tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag så er alla tre + Robertsson som satt bakom mig :arsele

Tackar så jättemycket för en gooo klippning!
Att det tog lite tid gör inget, tvärtom, bara gött när en söt flikka pillar i håret på en :p

Hälsa Sofia (tror jag hon hette, liten söt tjej) och tacka så mycket!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Rash skrev:
2527646Hoppas du blev nöjd med din frilla också. Du såg ut att stortrivas med flickan där:tummenupp
Annat än nöjd kan man ju inte vara, dessutom såg det smått illa ut innan. Förövrigt är vi kära i varandra jag och frisörskan, jag hoppas bara det är ömsesidigt:confused: , hon så ut att behöva en pojke som mig att gosa med i vintermörkret:kär :krama :kiss

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Bus-Bo skrev:
2528230 Annat än nöjd kan man ju inte vara, dessutom såg det smått illa ut innan. Förövrigt är vi kära i varandra jag och frisörskan, jag hoppas bara det är ömsesidigt:confused: , hon så ut att behöva en pojke som mig att gosa med i vintermörkret:kär :krama :kiss

Snacka då för fan med Miss Orchidee och fråga chans på henne:D :tummenupp
Nä men jag tycker allt att du ska skicka ett pm till Steffi och be henne kolla med sin kompis om hon kanske är intresserad av att lämna ut sitt nr.
Så ringer du henne och bjuder ut henne!

Vacker var hon och även så rätt så lång. Ni hade säkert funkat ihop rent estetiskt:tummenupp

Do it! Annars blir jag sööööör..

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Rash skrev:
2528391 Snacka då för fan med Miss Orchidee och fråga chans på henne:D :tummenupp
Nä men jag tycker allt att du ska skicka ett pm till Steffi och be henne kolla med sin kompis om hon kanske är intresserad av att lämna ut sitt nr.
Så ringer du henne och bjuder ut henne!

Vacker var hon och även så rätt så lång. Ni hade säkert funkat ihop rent estetiskt:tummenupp

Do it! Annars blir jag sööööör..

Själv då? Hur gick det för dig? Du är så duktig på att kommentera andras love stories, FICK DU NÅTT LIGG ÄLLR :lol :hihi

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Fabbe skrev:
2528404 Själv då? Hur gick det för dig? Du är så duktig på att kommentera andras love stories, FICK DU NÅTT LIGG ÄLLR :lol :hihi

Haha, har en dejt till helgen redan ju:tummenupp

Här kommer några bilder på en frisyr klippt av Viktoria:

Bifogat

• Kopia (2) av HPIM1749.jpg
    Kopia (2) av HPIM1749.jpg
    58.2 KB · Visningar: 68
  • Kopia av HPIM1753.jpg
    Kopia av HPIM1753.jpg
    82.3 KB · Visningar: 52

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
Äh, säg vad ni vill om flickorna som klippte, jag var iaf den enda som lämnade stället med en brud vid min sida! :tuttar

Sen att lilltryne var med redan när jag kom behöver ju inte nämnas :rolleyes:

men även min frilla blev helt OK, betydligt bättre än senast jag klippte mig hos en 'riktig' frisör faktiskt..

kul att se lite SH-folk med :)

Last edited:

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Kryllade ju tydligen med sh-folk där, ni får ju ha sh-tröjor eller skinnställ på er så man känner igen er!

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Bus-Bo skrev:
2528889 Jag höll ju på att wörpa bland era hojjar vid cykelställen, det räcker la:fakta
det var väl en jefla tur att jag tog bilen då, och parkerade på behörigt avstånd från dig.
Fast det är klart, stridsvagnsvolvo tar nog inte så mycket skada.

Någon godhjärtad person hade för övrigt dragit sönder en list på högersidan åt mig på parkeringen utanför vallhalla. Tackar godhärtade själ!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Alming skrev:
2528998 det var väl en jefla tur att jag tog bilen då, och parkerade på behörigt avstånd från dig.
Fast det är klart, stridsvagnsvolvo tar nog inte så mycket skada.

Någon godhjärtad person hade för övrigt dragit sönder en list på högersidan åt mig på parkeringen utanför vallhalla. Tackar godhärtade själ!
Surt när folk har sönder saker för en, som får mig att tänka på när jag hittade en full pollack som satt å bärsade på min sadel en lördag:mad: as

Sen blir ju inte balansen bättre av att min bror har myror i röven när han åker med:huvet

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Bus-Bo skrev:
2529009 Surt när folk har sönder saker för en, som får mig att tänka på när jag hittade en full pollack som satt å bärsade på min sadel en lördag:mad: as

Sen blir ju inte balansen bättre av att min bror har myror i röven när han åker med:huvet
med två bjässar på en liten R6, borde tyngdpunkten bli riktigt jobbig...
bättre att du skaffar en liten dam istället...
Glöm hon den långa blonda!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Alming skrev:
2529046 Antingen var det din frisörska, eller bror dins...
Typiskt min brors :mattias dock så säger en del att vi är rätt lika men det var jag som pratade med dig och inte min bror.

Min frisörsflicka var mörkhårig och underbart vacker och trevlig och rolig och hade vackra ögon och ett änglalikt leende och så och jag blev nog lite kär :kär

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept