maverick_750rr skrev:¨
jag blev lurad. Whiskey ska man vara försiktig med
750RR
maverick_750rr skrev:Så ni satsar på att bli stupfull? För vad? För att ha nåt att skylla på dagen efter när alla hämningarna försvann?
Fan va löjligt.
750RR
håkan skrev:".. han har blivit luuurad ... " .. Rosentröm? lurad att dricka en flaska whiskey .. .mmmm... det är inte nåt man blir lurad till det är nåt man gör när man är full .. och dricker för att bli fullare ... I know
smilee skrev:Alkohol är gott, och det är kul att vara full.
Du skriver innan du tänker
Må gott
maverick_750rr skrev:Kul att vara full. Gomorron fjortis.
750RR
smilee skrev:Hehe, Jag är 36.
Det var inte så illa menat, därav den ironiska smileyn. Men jag menar vad jag skriver. Klart att det är kul att vara full. Och det är gott. Gonatt fjortis. (Ingen ironisk smilee)
maverick_750rr skrev:Jag tog inte illa upp....
Nattinatti lille du bubben(ingen ironisk smajli)
750RR
maverick_750rr skrev:Så ni satsar på att bli stupfull? För vad? För att ha nåt att skylla på dagen efter när alla hämningarna försvann?
Fan va löjligt.
750RR
Chrille skrev:Mavve tar in en ny dimension av hyckleri på SH. Det gamla klassiska svenska sprithyckleriet.
Dricker man för att det tillhör seden eller det sociala spelet på bjudning el dyl har man missat att det är möjligt att säga nej.
Våga för fan var med tillräckligt med i matchen så att ni kan erkänna att ruset är anledningen till att dricka, vare sig man bara vill ha värmen i magen eller bärhjälp hem. Annars kan man dricka alkoholfritt.
Att vissa av oss gillar att supa hårt ibland behöver väl inte vara så j-a märkvärdigt?
maverick_750rr skrev:Synd att du tror det. Jag, liksom ChaosX, behöver inte dricka för att kunna slappna av.
Det är fullt möjligt att säga nej och det har jag inga som helst problem med om jag inte vill dricka alkohol.
Det är mest pinsamt att stappla runt med bärhjälp och ligga o spy i buskarna. Jag antar att det lär väl hända mig fler gånger, inget man skryter om precis......
750RR
Chrille skrev:Tror vad? Att man hycklar om man säger att man dricker alkohol ENBART för att det är gott?
Och vaddå bärhjälp?!? Är resten av det svenska landet oförmögna att lära sig hantera spriten?
Vad är fel i att helt enkelt vara full så länge man kan hantera det? Lite full eller mycket full, så länge ingen blir skadad eller du förstör kvällen för dina vänner.... So what?!
maverick_750rr skrev:Synd att du tror det. Jag, liksom ChaosX, behöver inte dricka för att kunna slappna av.
Det är fullt möjligt att säga nej och det har jag inga som helst problem med om jag inte vill dricka alkohol.
Det är mest pinsamt att stappla runt med bärhjälp och ligga o spy i buskarna. Jag antar att det lär väl hända mig fler gånger, inget man skryter om precis......
750RR
ChaosX skrev:Jo fyfan, det har man ju gjort men det är absolut inget jag strävar efter. Nu kommer det inte att bli något på ett bra tag då frugan enligt gravvtest bär på nåt litet mysigt!!!! Hoppas bara testet visade rätt!!!!
maverick_750rr skrev:...och ligga o spy i buskarna. Jag antar att det lär väl hända mig fler gånger, inget man skryter om precis......
750RR
Tackar!!!! Då kommer det ytterliggare en gruspiskare nu då får man hoppas! I slutet av veckan vet vi helt säkert!!!!maverick_750rr skrev:Grattis i sånna fall
750RR
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |