Höger vs vänster hjärnhalva

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Aprilia RS 125 -07
Snurrade bara medurs för mig tills jag koncentrerade mig på skuggen under henne, då bytte hon håll, men om jag koncentrerar mig på henne och tänker att hon snurrar moturs så funkar det inte.

Förövrigt så stämmer jag inte alls in på beskrivningen för höger hjärnhalva

Testade att göra som du gjorde, och det fungerade för mig också.

Voice

Let freedom ring with a shotgun blast..
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
*host* Nej?
Såg först enbart medurs, men sen flaxade hon till och plötsligt var det moturs...hur ballt som helst ju. :)

Voice

Let freedom ring with a shotgun blast..
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
*host* Nej?
Nu kan jag få henne att byta håll precis som jag vill. Koncentrerar mig på det utsträckta benet och helt enkelt (eller enkelt o enkelt..) bestämmer mig för vilket ben det är, och vipps så snurrar hon åt det håll som passar. Bestämmer jag mig för att det är andra benet hon håller ut, så byter hon. Riktigt tufft, ju. :yoparty

Smagatusk

Guest
snurrar medurs,hur kan man få att hon byter håll begriper jag inte:confused:

Glo på hennes fötter, när ena foten når "tolv-läget", försök intala dig att det är "sexläget" och det innebär inte att du ska ha sex med hennes pattar. Satt i 3-4 minuter och försökte å henne att byta håll. Till sist gick det. Nu är hon hemma hos mig och ger mig en avsugning.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Glo på hennes fötter, när ena foten når "tolv-läget", försök intala dig att det är "sexläget" och det innebär inte att du ska ha sex med hennes pattar. Satt i 3-4 minuter och försökte å henne att byta håll. Till sist gick det. Nu är hon hemma hos mig och ger mig en avsugning.

hahaha! Fick det också att funka till slut! jäkligt cool grej! Så där skulle man kunna styra alla "tjejor":D

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Jag var helt övertygat om att detta skulle vara en ny, "Jaget tror att vänster hjärnhalva är något som högerhjärnhalva behöver jaga Ni måste känna efter om hjärnhalvorna är något som behöver användas "
men tji fick jag...
Svårt att testa själv tycker jag. Hon byter håll lite då och då... får sätta mig och räkna hur många varv det är och om det är regelbundet. Men som tidigare sagts... Skumt om två personer tittar på den och ser olika håll samtidigt.

Jag är mycket förvirrad!
:hihi

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Öppnade bilden i Imageready, det finns bara bildet åt ett håll där, så det verkar inte vara nå fake iaf

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hur fort lyckas ni få henne att vända håll?
Jag lyckas med mellan 5-20 sekunders intervaller.

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Hur fort lyckas ni få henne att vända håll?
Jag lyckas med mellan 5-20 sekunders intervaller.:

NiklasL, jag kunde välja håll i stort sett efter 2 sek om jag bara ville.. så det såg ut som hon studdsa å båda hållen,..

Men om du testar att även vilja få henne att snurra sabbare så gör hon det, Fungera för mer skitläskigt :p

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Haha jobbig grej. Snurrade medurs i början och jag kunde inte alls fatta hur man kunde se den snurra moturs men efter en mental insats vände hon håll. Coolt!

Lerka

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Gasgas ec 125, Kawasaki kx 125,
för mig står bilden stilla :S :p

ne men jag kan få den att byta håll genom att tänka på de saker som det står att t.ex. högra hjärn halvan använder typ matte tänkt på talet 367-24 så ändrar den håll. gör det för mej iallafall.

Matulda

Tänker Själv
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
En Pippigul 600.
Om man sätter muspekaren mitt på bilden och klickar snabbt med scrollknappen så byter hon håll hela tiden :)

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...