Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Jag var och tittade på Kärscher K5 i förra veckan. Tittade även på deras professionella linje. En som heter HD 6/13 CX Plus. Ska tydligen ha en dag nästa månad där leverantörerna kommer till den lokala Swedol butiken. Eventuellt kan man testa dem då och prata med en representant för Kärscher. Ska försöka pricka in den dagen tror jag helt enkelt. Rabatt utgår.
Hur viktigt är det egentligen att kunna ställa trycket? Beror så klart lite vad man ska ha den till. Men oftast kör man ju fullt tryck eller håller den lite på avstånd. T ex hårdtryckstvättar i bilhallarna där man inte kan reglera det vid avtryckaren. Som jag uppfattar det kan man inte ställa trycket på den professionella maskinen ovan, men däremot K5an.
Hur viktigt är det egentligen att kunna ställa trycket? Beror så klart lite vad man ska ha den till. Men oftast kör man ju fullt tryck eller håller den lite på avstånd. T ex hårdtryckstvättar i bilhallarna där man inte kan reglera det vid avtryckaren. Som jag uppfattar det kan man inte ställa trycket på den professionella maskinen ovan, men däremot K5an.