höll på att klota!!!

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Re: Re: Re: Re: höll på att klota!!!

Rigge skrev:
Mina boxar är täta högst 20 dagar sammanlagt på en sommar, det är aldrig nå problem för mig att köra... inte ens olja på skivorna verkar spela nån roll.

men man kan ju inte koppla av när man vet att det inte är som det ska. :(

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Ravetrancer skrev:
ska ju inte skriva här vad jag hade gjort om nån gjorde så och nonchalerade det hela efteråt.....knogarna rätt genom rutan på fanskapet så dom skiter på sig.....ooops nu skrev jag ju ändå

hehe....

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kawadanne skrev:
Bussen i staden körde ut mitt framför mig. Han kom från höger och bara körde rätt ut i vägen utan att titta åt mitt håll. När han stod över hela vägen (ganska dålig svängradie) så passar han på att kika lite åt mitt håll. Han ser mig, stannar (blockerar stora delar av vägen) och släpper "snällt" förbi mig...

Öhm...högerregeln? :rolleyes:

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Det hände mig för nån vecka sen med, jag körde sakta så jag väjde bara ut o körde jämsides med gubben, han hade inte ens sett mig, vi var 3 hojar, mitt på ljusa dan, jag knackade på rutan,

Gubben sket nog fan på sig, helvete va rädd han blev, jag gav han en lång blick med det svarta visiret, sen gjorde fluppen o en polare till samma sak, Han försökte gömma sig bakom ratten, Hoppas han inte gör det igen bara. Han lär bytt kallingar iallafall

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Orsaken till det hela är enkel, nämligen selektiv varseblivning. Står om i körkortsboken t.o.m. om jag minns rätt. Måla inte ut bilister som djävulska mördare (men kör som om dom vore det) när det bara handlar om hur vår hjärna sorterar information. Gör er i stället så synliga som möjligt och kör med helljus på även dagtid.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...