Hör upp Skåningar!

Zonander

Vadå? 110?
Gick med
4 Jul 2011
Ort
Hjärup
Hoj
2006, Yamaha, R1
Jag vet inte om jag vill du ska köra först. Känns som vi kommer hamna i Norrland då.
Norra rörum ligger jettelångt från ekerödsrasten :) däremot är de många roliga vägar till n rörum.
Men jag hoppas du pratade om södra rörum :)




Ja allt låter bra med att köra ihop under en förutsättning. Kör som människor. Låter kanske gnälligt men tycker de är allmänt för många avåkningar. De får vi styra upp lite så statistiken blir bra.

Litet skrivfel :p så fick man smisk direkt :banana :arsele

Givetvis menar jag södra. Har sommarstugan där uppe... Så jag får helt enkelt kalla mig hemmablind :huvet
 

tkdrille

Guest
Litet skrivfel :p så fick man smisk direkt :banana :arsele

Givetvis menar jag södra. Har sommarstugan där uppe... Så jag får helt enkelt kalla mig hemmablind :huvet

haha inget illa ment :D Men de var oroväckande ;).
Jo där är ju fina vägar runt södra med. Kommer där när jag har körningar från hlm till hörby, väljer uteslutande genom södra rörum om jag inte ha sambokning via höör såklart.


Om jag orkar på söndag så kommer jag med. Jag kollar med mina homies.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
OBS! Jag fastslår ingenting utan bygger allt på de förslag som kommer in.
Det som känns intressant är att dra igång den gemensamma körningen så att den blir verklighet men tyvärr kommer jag inte själv att kunna vara med de nästkommande 2 söndagarna då jag är på hojsemester:fakta nu på söndag och sedan har Hbgs triathlon söndagen efter.

Bör ju inte hindra att någon tar på sig uppgiften av folket som har huvudet på skaft Jonteponte (R33Z), Stone cold, Aidem, VBK, GtrPro mfl?
Ni kan ju kombinera eran söndagstur med bankörning med Sydskanes Emse på Sturup Raceway!

Samling och sedan kringelikrok till SRW, 4 pass i valfri grupp (gul, röd, vit) och sedan en lugn tur hem. Kan det bli mer optimalt?
Då kan ni både mysa och se vad era hojar verkligen är byggda för! :yoparty

Vi kör följande söndagar:

2011-07-24, 13-17 Sturup 4 tim - EM
2011-08-21, 13-17 Sturup 4 tim - EM

Mer info på www.sydskanesemse.nu
 

manneman

Guest
Ni kan ju kombinera eran söndagstur med bankörning med Sydskanes Emse på Sturup Raceway!

Samling och sedan kringelikrok till SRW, 4 pass i valfri grupp (gul, röd, vit) och sedan en lugn tur hem. Kan det bli mer optimalt?
Då kan ni både mysa och se vad era hojar verkligen är byggda för! :yoparty

Vi kör följande söndagar:

2011-07-24, 13-17 Sturup 4 tim - EM
2011-08-21, 13-17 Sturup 4 tim - EM

Mer info på www.sydskanesemse.nu

Klart intressant!
 

tkdrille

Guest
Så hur många tänker igentligen komma?. Skriv gärna upp er så vi vet om de är lönt =)
 

Filling

Påminnelse
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Ingebukt
Hoj
En med måga cc
Kan ni inte bara fortsätta "bomba" häckeberga-rundan och sjöborakan och låta oss här i mellanskåne ha våra fina vägar ifred o "bylingfria". :D. Varför dra upp RR och Roh här,,, kan ju för tusan inte köra i häckeberga utan att möta nån sneddandes rr-hoj,,tragiskt:mad:
 

tkdrille

Guest
Kan ni inte bara fortsätta "bomba" häckeberga-rundan och sjöborakan och låta oss här i mellanskåne ha våra fina vägar ifred o "bylingfria". :D. Varför dra upp RR och Roh här,,, kan ju för tusan inte köra i häckeberga utan att möta nån sneddandes rr-hoj,,tragiskt:mad:

Den dagen de står "privat väg ägd av Filling" så kan vi sluta använda våra allmänna vägar .

Men visst de som skär kurvorna kan ju ta sig hem och ta en kurs till. Man skär enbart kurvor man ser i =)


:arsele :tungan
 

Filling

Påminnelse
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Ingebukt
Hoj
En med måga cc
Den dagen de står "privat väg ägd av Filling" så kan vi sluta använda våra allmänna vägar .

Men visst de som skär kurvorna kan ju ta sig hem och ta en kurs till. Man skär enbart kurvor man ser i =)


:arsele :tungan

:D är det ff blinkfyran i Staffanstorp som gör sådana skyltar? Inte helt säkert att "sneddare" hinner ta den kursen,,kanske tänka efter innan:gnissla
 

tkdrille

Guest
:D är det ff blinkfyran i Staffanstorp som gör sådana skyltar? Inte helt säkert att "sneddare" hinner ta den kursen,,kanske tänka efter innan:gnissla

haha jag har ingen aning faktiskt =).

Jag kan själv påtala att vi från hässleholm oftast kör på vår sida när vi icke ser :)
Om man är en sneddare så tycker jag lite att man ska tänka efter flera gånger. De är livet de ändå handlar om.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top