Har en kompis som är nere i Dubai och tänkt köpa skinställ. Han är intresserad av alpinestars men försäljarna där påstår att detta märket Clever (italiens produkt) är mycket bättre. Vad vet ni om märket, själv har jag aldrig hört talas om det.
Jo precis. Clover.RedBaron skrev:2059984Det är inte Clover han menar ?
Det är ingen skillnad i kvalité skulle jag vilja påstå, den är i så fall försumbar.philsson skrev:2061570Lyfter tråden, vilket märke är att föredra?![]()
Chronic skrev:2061610Kolla så det det inte verkligen var Clever, man vet aldrig vad araberna hittar påVet en som köpte en Panatronic videokamera som han trodde var...ja gissa.
Har en kompis som köpte en Panascanic telefonChronic skrev:2061610Kolla så det det inte verkligen var Clever, man vet aldrig vad araberna hittar påVet en som köpte en Panatronic videokamera som han trodde var...ja gissa.
11 tusen för komplett utrustning är allt jag vet (ställ, stövlar, handskar, ryggskena). Då är det samma märke på allt utom hjälmen om jag förstod rätt som var en Yamaha.R1 racer skrev:2061800Pris på ställ/stället i Dubai?
philsson skrev:206309911 tusen för komplett utrustning är allt jag vet (ställ, stövlar, handskar, ryggskena). Då är det samma märke på allt utom hjälmen om jag förstod rätt som var en Yamaha.
Skall kolla med honom om pricet på skinstället. Nu är allt köpt i alla fall.R1 racer skrev:2063967Inte alls tokigt pris!
Hör gärna med polaren vad de bara ska ha för skinnställen?
Valentinic skrev:2064647Hur det är i gämförelse med A-star i storlekarna vet jag inte. Men jag är väldigt smal över höft, mage och ben och på mig satt Clover (RC100) ruskigt bra! Storlek 48, 66kg @ 170cm.![]()
hordac skrev:2067642Tja, är 10 cm längre än dig men väger samma, så jag undrar lite hur stället är i längen.
OK! Blir nog till att testa först iaf hehe...Valentinic skrev:2068214Tjena.
Har för mig det fanns några centimeter på längen att ta på. Och annars så töjer det sig väl dom där extra cm. Vill man så går det !![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |