höstaktiviteter i o-hamn

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Ni fick en liten kommentar och rating på filmen med :tummenupp

Riktigt ball film.
 

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
GSXR 750 -09
Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
Så körde jag med min moppe när jag var 15:tungan Visst är det kul, men inte lika kul för lille erik på 6 år som cyklar på trottoaren en dag och blir påkörd.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
alexander_pehrs skrev:
2674339 Varför går det inte att ladda ner den på ftp:n?
Du måste ladda hem den via webbservern. http://sporthoj.years2.com/ :tummenupp

DaWoos skrev:
2674526 Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
Så körde jag med min moppe när jag var 15:tungan Visst är det kul, men inte lika kul för lille erik på 6 år som cyklar på trottoaren en dag och blir påkörd.
Håller tyvär med dig. :( Busas men på rätt ställe!. Trotoaren är inte lämpligt oavsett om det är fritt, men sen vill ingen agera moralkärring så vi behöver inte diskutera detta. Tror de vet själva att det inte är så smart, deras val att köra så eller ej. Filmen var i varje fall väldigt underhållande. :tummenupp
 
Last edited:

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
DaWoos skrev:
2674526 Visst det ser ju grymt ut och så, men jag måste bara fråga er varför ni kör som dårar på trottoaren, cykelvägar etc.
Så körde jag med min moppe när jag var 15:tungan Visst är det kul, men inte lika kul för lille erik på 6 år som cyklar på trottoaren en dag och blir påkörd.
ja du... för att de e skoj. har nog inget bättre svar:)
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Hah ha... Det var jätteskoj, eller ööh. Det var säkert skoj för de som medverkade och de tänkte nog på säkerhet, omkörningar, kringvarande trafik och gångtrafikanter:D .
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
MangeH skrev:
2674611 Hah ha... Det var jätteskoj, eller ööh. Det var säkert skoj för de som medverkade och de tänkte nog på säkerhet, omkörningar, kringvarande trafik och gångtrafikanter:D .
du hörde åxå de?
 

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Helt suveränt grabbs.. så ska det köras.. gillade att sporthojen inte fegade för lite gräs å terräng.. bra jobbat OUTLAW :tummenupp
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
D-MAN 660 skrev:
2675630 Helt suveränt grabbs.. så ska det köras.. gillade att sporthojen inte fegade för lite gräs å terräng.. bra jobbat OUTLAW :tummenupp

De är mer terrängående än man tror:D .
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
eppe skrev:
2673466 Va ute o busade lite, av en timmes åkande så blev de ju en liten snutt iaf.
Förvänta kass bildkvalité och obefintliga filmklippnings kunskaper:näsblod

http://www.youtube.com/watch?v=6a6NuimfELA

Muppar som tror att de är hårda..fick nog efter en minut...typiskt "wannabee" beteende:va Musik och "ballt??" körbetende i samhället,det enda ni får wannebee är väl att bli nedpetad i en kista..och hellre det än att ni kör ihjäl någon oskyldig:huvet

Det är sådanna som ni som förstör, allmänna uppfattning om mc-åkare och att försäkringspremierna för de flesta av mc-åkare påverkas i negativ rikting, ni riskerar andras liv som ni kör.

Kör man så på avhyst område el bana, då är det ok, el att man kör lite fortare på glest trafikerade vägar då kan jag göra :tummenupp inte annars. Jag kommer alltid att beklaga sådant här beteende på gatorna istan, hör inte hemma där! Vill man ha en seriös försäkringsdebatt, kan man inte jubla åt sådant här och sedan gnälla åt dyra premier.
 
Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen:D . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf :tuttar .
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
MangeH skrev:
2676665 OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen:D . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf :tuttar .

vaddå, DE hade lite skoj.... är det inte du som kör gixxern då?
haha.......ni är inte kloka, er törs man ju knappt va i närheten av, man vill ju inte bli jagad av snuten jämt och ständigt eller hur:D
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Awesome movie :tummenupp
lessnat på alla hey-yo-stuntfilmer-in-da-hood. bättre med lite outlaw-racing :)
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
[PlastRaket] skrev:
2676734 vaddå, DE hade lite skoj.... är det inte du som kör gixxern då?
haha.......ni är inte kloka, er törs man ju knappt va i närheten av, man vill ju inte bli jagad av snuten jämt och ständigt eller hur:D

Man kan väl inte avslöja någon??? He he he
:D :D :D
Det är ju en gixxer 1000 -01 iaf:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top