lasse kongo
Ny medlem
ni kör ju som ni skulle dö imorgon... underhållande
hahaha nemen hej hjärtat... de tog fan två dar! nu fick du ditt sagt, va ju skönt. konstigt att de alltid, alltid ska va nån "skönt o veta att effekten finns där om ja nångång skulle våga vrida på rullen"-pilot som måste gnälla så fort nån försöker ha lite skoj.sporTlovEr skrev:2676629Muppar som tror att de är hårda..fick nog efter en minut...typiskt "wannabee" beteende Musik och "ballt??" .
MangeH skrev:2676665OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf .
eppe skrev:2677045hahaha nemen hej hjärtat... de tog fan två dar! nu fick du ditt sagt, va ju skönt. konstigt att de alltid, alltid ska va nån "skönt o veta att effekten finns där om ja nångång skulle våga vrida på rullen"-pilot som måste gnälla så fort nån försöker ha lite skoj.
Om du mot förmodan vågar en vacker dag... välkommen, du går aldrig tillbaka. Ja lovar
O förresten... kanske kan få till nått gött byte http://www.blocket.se/vi/10403262.htm?ca=18_s
god jul
de gör du jävligt rätt i!! hoppas du äger upp migsporTlovEr skrev:2677127
Välkommen till banan så skall jag göra mitt bästa för att förnedra dig!
törs..? ja lovar att ja ska göra mitt bästasporTlovEr skrev:2677127om du törs jag har kvitton på 0-201 meter, och är det lång raka så räcker ingen husabergare till på lååånga vägar..
sporTlovEr skrev:2677127Ja lite moraliserande med pekpinnen och MEN jag kommer faktiskt för att försöka företräda och föregå med gott ex att förkasta sådan aktivitet och även försöka hålla god moral och försöka vara ett föredömme bland yngre, nu händer väl det att jag med kör för fort ibland, men då väljer jag vägar ute på landsbygden med minimal bebyggelse och trafik, vill inte riskera att skada någon annan oskyldig människa, vill jag ha ut mer, så kör jag undan på banan. Jag har väl kommit till den mognadsgrad då man inser att det är coolare att fisa runt i tättbebyggt samhälle.
Du vet inget om mitt rullevridande Välkommen till banan så skall jag göra mitt bästa för att förnedra dig! om du törs jag har kvitton på 0-201 meter, och är det lång raka så räcker ingen husabergare till på lååånga vägar..
hahaha vafan... har man inte klotat, har man inte tatti ordenligt[PlastRaket] skrev:2677186app, app, passa dig för att ta för stor tugga i munnen, eppe är en gud på banan...................nästan iaf
inte retas nu snälla farbror eppe!eppe skrev:2677191hahaha vafan... har man inte klotat, har man inte tatti ordenligt
när ska du köpa SM igen förresten??
de sista va de du som sa[PlastRaket] skrev:2677186app, app, passa dig för att ta för stor tugga i munnen, eppe är en gud på banan...................nästan iaf
......sen det där med 0-201m, som jag har förstått det så ska man väl helst gå aningen fortare ur sista böjen innan start/mål rakan så om du har 0 och eppe har 100 så blir det jämnt skägg ändå
en blå/gul en skulle du ha[PlastRaket] skrev:2677194
buhääää jag saknar motarden, skit att man ska hålla på och vela som en idiot hela tiden.
inte om ja kan undvika de men kul e de!Mirran skrev:2677212Håller med Lasse K....Ni kör som om ni skulle dö imorgon..
hej på dig du EVeRT!jimbo_p skrev:2677905titta det finns ju fler på sporthoj från ohamn
tja på er
Som faen blir ett gäng km grus me om man fortsätter... Riktigt gött. Synd bara att inte gixxern va peppLundgren skrev:2678025Fy satan vad härlig den vägen verkade vara som ledde in i skogen. Helt jävla underbar ju.
eppe skrev:2673466Va ute o busade lite, av en timmes åkande så blev de ju en liten snutt iaf.
Förvänta kass bildkvalité och obefintliga filmklippnings kunskaper
http://www.youtube.com/watch?v=6a6NuimfELA
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring