höstaktiviteter i o-hamn

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
sporTlovEr skrev:
2676629 Muppar som tror att de är hårda..fick nog efter en minut...typiskt "wannabee" beteende:va Musik och "ballt??" .
hahaha nemen hej hjärtat... de tog fan två dar!:) nu fick du ditt sagt, va ju skönt. konstigt att de alltid, alltid ska va nån "skönt o veta att effekten finns där om ja nångång skulle våga vrida på rullen"-pilot som måste gnälla så fort nån försöker ha lite skoj.
Om du mot förmodan vågar en vacker dag... välkommen, du går aldrig tillbaka. Ja lovar:tummenupp

O förresten... kanske kan få till nått gött byte:rolleyes: http://www.blocket.se/vi/10403262.htm?ca=18_s

god jul
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
MangeH skrev:
2676665 OJSAN! Jag tror visst det ramlade in en moraltant på forumet så här på juldagsmorgonen:D . Klart du har rätt i det du säger, men jag tror nog de hade lite skoj iaf :tuttar .

Ja lite moraliserande med pekpinnen och:ajjabajja MEN jag kommer faktiskt för att försöka företräda och föregå med gott ex att förkasta sådan aktivitet och även försöka hålla god moral och försöka vara ett föredömme bland yngre, nu händer väl det att jag med kör för fort ibland, men då väljer jag vägar ute på landsbygden med minimal bebyggelse och trafik, vill inte riskera att skada någon annan oskyldig människa, vill jag ha ut mer, så kör jag undan på banan. Jag har väl kommit till den mognadsgrad då man inser att det är coolare att fisa runt i tättbebyggt samhälle.

eppe skrev:
2677045 hahaha nemen hej hjärtat... de tog fan två dar!:) nu fick du ditt sagt, va ju skönt. konstigt att de alltid, alltid ska va nån "skönt o veta att effekten finns där om ja nångång skulle våga vrida på rullen"-pilot som måste gnälla så fort nån försöker ha lite skoj.
Om du mot förmodan vågar en vacker dag... välkommen, du går aldrig tillbaka. Ja lovar:tummenupp

O förresten... kanske kan få till nått gött byte:rolleyes: http://www.blocket.se/vi/10403262.htm?ca=18_s

god jul

Du vet inget om mitt rullevridande:va Välkommen till banan:tummenupp så skall jag göra mitt bästa för att förnedra dig! om du törs:7peta :7peta jag har kvitton på 0-201 meter, och är det lång raka så räcker ingen husabergare till på lååånga vägar..
 
Last edited:

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
sporTlovEr skrev:
2677127


Välkommen till banan:tummenupp så skall jag göra mitt bästa för att förnedra dig!
de gör du jävligt rätt i!! :) hoppas du äger upp mig:pannkyss

sporTlovEr skrev:
2677127 om du törs:7peta :7peta jag har kvitton på 0-201 meter, och är det lång raka så räcker ingen husabergare till på lååånga vägar..
törs..? ja lovar att ja ska göra mitt bästa:tummenupp
får nog se mig slagen på 201m "snyft"...
de e ju så kul o åka rakt fram menar ja:va
 
Last edited:

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
sporTlovEr skrev:
2677127 Ja lite moraliserande med pekpinnen och:ajjabajja MEN jag kommer faktiskt för att försöka företräda och föregå med gott ex att förkasta sådan aktivitet och även försöka hålla god moral och försöka vara ett föredömme bland yngre, nu händer väl det att jag med kör för fort ibland, men då väljer jag vägar ute på landsbygden med minimal bebyggelse och trafik, vill inte riskera att skada någon annan oskyldig människa, vill jag ha ut mer, så kör jag undan på banan. Jag har väl kommit till den mognadsgrad då man inser att det är coolare att fisa runt i tättbebyggt samhälle.



Du vet inget om mitt rullevridande:va Välkommen till banan:tummenupp så skall jag göra mitt bästa för att förnedra dig! om du törs:7peta :7peta jag har kvitton på 0-201 meter, och är det lång raka så räcker ingen husabergare till på lååånga vägar..

app, app, passa dig för att ta för stor tugga i munnen, eppe är en gud på banan...................nästan iaf:D
......sen det där med 0-201m, som jag har förstått det så ska man väl helst gå aningen fortare ur sista böjen innan start/mål rakan så om du har 0 och eppe har 100 så blir det jämnt skägg ändå:tungan
 
Last edited:

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
[PlastRaket] skrev:
2677186 app, app, passa dig för att ta för stor tugga i munnen, eppe är en gud på banan...................nästan iaf:D
hahaha vafan... har man inte klotat, har man inte tatti ordenligt:rolleyes:
när ska du köpa SM igen förresten??
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
eppe skrev:
2677191 hahaha vafan... har man inte klotat, har man inte tatti ordenligt:rolleyes:
när ska du köpa SM igen förresten??
inte retas nu snälla farbror eppe!
:gråta buhääää jag saknar motarden, skit att man ska hålla på och vela som en idiot hela tiden.
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
[PlastRaket] skrev:
2677186 app, app, passa dig för att ta för stor tugga i munnen, eppe är en gud på banan...................nästan iaf:D
......sen det där med 0-201m, som jag har förstått det så ska man väl helst gå aningen fortare ur sista böjen innan start/mål rakan så om du har 0 och eppe har 100 så blir det jämnt skägg ändå:tungan
de sista va de du som sa:D

[PlastRaket] skrev:
2677194
:gråta buhääää jag saknar motarden, skit att man ska hålla på och vela som en idiot hela tiden.
en blå/gul en skulle du ha:tummenupp
 
Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Instämmer med föregående talare, tror inte något mer behöver tilläggas än att det var en idiot körning och det är pinsamt att se. Ni vaknar nog nån dag, och om inte hinner nog era anhöriga sörja eran bortgång innan dess ni har vaknat till vett.
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Fy satan vad härlig den vägen verkade vara som ledde in i skogen. Helt jävla underbar ju. :)
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
Lundgren skrev:
2678025 Fy satan vad härlig den vägen verkade vara som ledde in i skogen. Helt jävla underbar ju. :)
Som faen:tummenupp blir ett gäng km grus me om man fortsätter... Riktigt gött. Synd bara att inte gixxern va pepp:D
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Verkar ju sådär halvsmart att köra sådär i villaområden :va Rätt tråkig film för övrigt.
 

nelson

Ny medlem
Gick med
13 May 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
crf 450
eppe skrev:
2673466 Va ute o busade lite, av en timmes åkande så blev de ju en liten snutt iaf.
Förvänta kass bildkvalité och obefintliga filmklippnings kunskaper:näsblod

http://www.youtube.com/watch?v=6a6NuimfELA

Ok, rolig film eppe!! Men vilka galningar ni är!!!!
Måste tyvärr säga upp min post som president i Stöka MC, ansökningar och förlag skickas personligen till mig! MangeH ligger bra till!!puss
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top