Höstrulle!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Tråkigt att man inte kan roa herrarna mer men det är ingen som har utgett filmen för att vara underbar utan helt enkelt en ihopklippt liten bågetur! :) Feel free att lägga upp nåt bättre eller kolla på den igen i brist på annat att göra i höstmörkret! ;-)

vore ju inte fair av mig att såga din film utan att du får chansen att såga nåt jag gjort :va

Så varsågod :D

[YOUTUBE-ID]m7iIUMYfvzA[/YOUTUBE-ID]

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Haha, nu jävlar kommer det väl nåt redigeringsmässigt underverk som slår allt på hela YT tänkte jag, skönt att det inte var så! ;-) Plus för bågen, hade en sån för ett par år sen och saknar den varje gång jag kör om eller faktiskt ska nånstans! Rakt fram på ett flygfält med dålig musik eller rakt fram på Östgötaslätten är ju tydligen en smaksak! =D

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Haha, nu jävlar kommer det väl nåt redigeringsmässigt underverk som slår allt på hela YT tänkte jag, skönt att det inte var så! ;-) Plus för bågen, hade en sån för ett par år sen och saknar den varje gång jag kör om eller faktiskt ska nånstans! Rakt fram på ett flygfält med dålig musik eller rakt fram på Östgötaslätten är ju tydligen en smaksak! =D

2012, då blir det filmklipp av annan kaliber :D (ska även försöka jobba på musiksmaken också :tungan)

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Jag är förmodligen en smula mer välhängd och kanske lite starkare med så jag vinner ändå! :) Filma på bara, alltid kul med film!

Tazmania

Medlem
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
KTM 690 smc r 2020
Hu jeda mig....
Va härligt det ser ut! på dessa vägar har det blivit många mil både på ett och två hjul...
kul med lite filmer från Östgöta slätta där man känner sig hemma!!!!:tummenupp me sånt:Bugar

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
vore ju inte fair av mig att såga din film utan att du får chansen att såga nåt jag gjort :va

Så varsågod :D

[YOUTUBE-ID]m7iIUMYfvzA[/YOUTUBE-ID]

Visst är anledningen till att Ludde kan slanga att han alltid har olja på sidan av däcket så det enda som går att göra är att köra rakt fram? :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...