Hade du begått självmord?

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
<Cure> Jag har nog haft för mycket fritid idag.
<Cure> Det ringde en telefonförsäljare i morse. Han presenterade sig med för- och efternamn och vilket företag han arbetade för. Han ville sälja något telefonabonnemang. Jag sa att jag var upptagen och bad honom ringa upp lite senare. När han lagt på söker jag på hans namn på internet men hittar inget skoj, så jag ringer folkbokföringen istället och tar reda på hans adress och personnummer.
<Cure> Två timmar senare ringer snubben igen. Det gällde tydligen något specialerbjudande från Tele2. Jag säger att jag tar erbjudandet. Då säger han att han kommer spela in på band ett muntligt avtal. Han börjar med att fråga mitt namn, varvid jag säger mitt namn.
<Cure> Sedan ska jag läsa upp mitt personnummer. Då läser jag upp försäljarens personnummer. Det blir lite tyst i luren några sekunder, men snart fortsätter han med avtalet. Till sist ska jag säga min adress och självklart säger jag då försäljarens adress. Det är tyst i luren i 10 sekunder innan *jag* säger "Då kopplar vi in dig så snart vi kan."
<Cure> Det är helt tyst i 10 sekunder innan försäljaren svarar med "Jag ska inte köpa något abonnemang?"
<Cure> "Kunde du inte sagt det tidigare?" frågar jag. "Onödigt att du slösar min tid så här." Återigen 10 sekunders tystnad och snabba andetag i luren hörs. Sedan hör man bara ett <klick>.
<Cure> Konstig snubbe.
<Cure> Nu tillbringar jag resten av dan med att beställa massa saker i hans namn ur dagens reklamhäften som kom i morse.
<Cure> Hoppas han gillar sin prenumeration på utländska frimärken för endast 99 spänn i månaden.
<Quader> Ditt hat mot telefonförsäljare är nog inte riktigt hälsosamt...

Kunde bara inte sluta skratta. :rofl :lol :lol:rofl :hihi
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
<Cure> Jag har nog haft för mycket fritid idag.
<Cure> Det ringde en telefonförsäljare i morse. Han presenterade sig med för- och efternamn och vilket företag han arbetade för. Han ville sälja något telefonabonnemang. Jag sa att jag var upptagen och bad honom ringa upp lite senare. När han lagt på söker jag på hans namn på internet men hittar inget skoj, så jag ringer folkbokföringen istället och tar reda på hans adress och personnummer.
<Cure> Två timmar senare ringer snubben igen. Det gällde tydligen något specialerbjudande från Tele2. Jag säger att jag tar erbjudandet. Då säger han att han kommer spela in på band ett muntligt avtal. Han börjar med att fråga mitt namn, varvid jag säger mitt namn.
<Cure> Sedan ska jag läsa upp mitt personnummer. Då läser jag upp försäljarens personnummer. Det blir lite tyst i luren några sekunder, men snart fortsätter han med avtalet. Till sist ska jag säga min adress och självklart säger jag då försäljarens adress. Det är tyst i luren i 10 sekunder innan *jag* säger "Då kopplar vi in dig så snart vi kan."
<Cure> Det är helt tyst i 10 sekunder innan försäljaren svarar med "Jag ska inte köpa något abonnemang?"
<Cure> "Kunde du inte sagt det tidigare?" frågar jag. "Onödigt att du slösar min tid så här." Återigen 10 sekunders tystnad och snabba andetag i luren hörs. Sedan hör man bara ett <klick>.
<Cure> Konstig snubbe.
<Cure> Nu tillbringar jag resten av dan med att beställa massa saker i hans namn ur dagens reklamhäften som kom i morse.
<Cure> Hoppas han gillar sin prenumeration på utländska frimärken för endast 99 spänn i månaden.
<Quader> Ditt hat mot telefonförsäljare är nog inte riktigt hälsosamt...

Kunde bara inte sluta skratta. :rofl :lol :lol:rofl :hihi


Den va fan bra =P
 

Dark_Messenger

Guest
Bajshistorien påminner om killen som sket dierré på flickvännens vägg när de låg i sängen :rofl

Har för mig att inlägget finns i pinsamhetstråden. För övrigt en underbar tråd.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
<Danny-boi> påminner om när en polare däckade på hultan och vi hittade kondomer i hans plånbok, så vi runkade i en av dom och drog ner brallorna på honom och stoppade upp skiten i röven på honom och satte en lapp på en burk i närheten där det stod: "rövkull 20:-".
<7teen> jag gillar vart detta är på väg...
<Danny-boi> sen stoppade vi i två tior i burken och stack.
<7teen> blev han sur när han vaknade?
<Danny-boi> näe, när vi kom tillbaka 30 minuter senare, var kondomen borta och det låg 40 spänn i burken. :>
* THiSME asgarvar.

haha, diggar denna:rofl
 

M.A.D

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
någonstans
Hoj
Gsx-r 1000 k6, wr 450-03
<Pulvret> Hej nåns om har ett bra tips på mp3-spelare? Jag vill gärna ha en med riktrgt bra ljudkvalitet, jag har nälmigen köpt ett par nya högperstandalurar, shure e3c. Hej jag är en kille på 23 bast. Jag upptäckte min homosexualitet för drygt ett år sedan och har accepterat den först nu. Jag söker en snygg, rolig, sport- och modeintresserad kille hör av dig till *********@hotmail.com för ett eventuellt förhållande. Tacksam för snabba svar. Puss på förhand.ilket märke ska mna satsa på???
<Pulvret> VAFAAAAAAN
* Quits: Pulvret (Signed off)
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
hihi

<calm> Men jag förstår mig inte alls på friidrott appropå det... Det är ju ingen jävla sport! Springa kan väl fan vem som helst göra
<calm> Och alla andra grejer handlar ju bara om pinnar
<malmat> mjo. Men inte så jäkla fort...
<calm> Kasta pinne, hoppa över pinne, hoppa över en pinne med hjälp av en pinne, spring och lämna över en pinne till en annan snubbe
<malmat> men det är de mest logiska sporterna på ett sätt
<calm> logiskt och logiskt... Hör man ett skott är det klart att man springer
 

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Skövde
Hoj
zx10r -08
en legend

bloodninja: Ok baby, we got to hurry, I don't know how long I can keep it ready for you.
j_gurli3: thats ok. ok i'm a japanese schoolgirl, what r u.
bloodninja: A Rhinocerus. Well, hung like one, thats for sure.
j_gurli3: haha, ok lets go.
j_gurli3: i put my hand through ur hair, and kiss u on the neck.
bloodninja: I stomp the ground, and snort, to alert you that you are in my breeding territory.
j_gurli3: haha, ok, u know that turns me on.
j_gurli3: i start unbuttoning ur shirt.
bloodninja: Rhinoceruses don't wear shirts.
j_gurli3: No, ur not really a Rhinocerus silly, it's just part of the game.
bloodninja: Rhinoceruses don't play games. They f*cking charge your ass.
j_gurli3: stop, cmon be serious.
bloodninja: It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your ass.
bloodninja: I stomp my feet, the dust stirs around my tough skinned feet.
j_gurli3: thats it.
bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
bloodninja: Goddam am I hard now.
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
hihi

<calm> Men jag förstår mig inte alls på friidrott appropå det... Det är ju ingen jävla sport! Springa kan väl fan vem som helst göra
<calm> Och alla andra grejer handlar ju bara om pinnar
<malmat> mjo. Men inte så jäkla fort...
<calm> Kasta pinne, hoppa över pinne, hoppa över en pinne med hjälp av en pinne, spring och lämna över en pinne till en annan snubbe
<malmat> men det är de mest logiska sporterna på ett sätt
<calm> logiskt och logiskt... Hör man ett skott är det klart att man springer

hahahaha så jävla skön :D :D
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
en legend

bloodninja: Ok baby, we got to hurry, I don't know how long I can keep it ready for you.
j_gurli3: thats ok. ok i'm a japanese schoolgirl, what r u.
bloodninja: A Rhinocerus. Well, hung like one, thats for sure.
j_gurli3: haha, ok lets go.
j_gurli3: i put my hand through ur hair, and kiss u on the neck.
bloodninja: I stomp the ground, and snort, to alert you that you are in my breeding territory.
j_gurli3: haha, ok, u know that turns me on.
j_gurli3: i start unbuttoning ur shirt.
bloodninja: Rhinoceruses don't wear shirts.
j_gurli3: No, ur not really a Rhinocerus silly, it's just part of the game.
bloodninja: Rhinoceruses don't play games. They f*cking charge your ass.
j_gurli3: stop, cmon be serious.
bloodninja: It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your ass.
bloodninja: I stomp my feet, the dust stirs around my tough skinned feet.
j_gurli3: thats it.
bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
bloodninja: Goddam am I hard now.


Han är sjukt kul!! :rofl :rofl
 

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Diverse
<Night-hen-gayle> I gotta go. There's a dude next to me and he's watching me type, which is sort of starting to creep me out. Yes dude next to me, I mean you.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top