K-Micke
Ny medlem
amullo skrev:Helt rätt.
Styvar upp svingen så den inte flexar vid kraftig belastning.
Nej, det är ju länkaget juh...överför rörelsen från sving till dämpare.
amullo skrev:Helt rätt.
Styvar upp svingen så den inte flexar vid kraftig belastning.
Monster skrev:Äntligen klar!
Har legat ca 200-250 timmar i garaget konstant i 1½ månads tid!
Och nu sitter allt på och allt känns kanon har varit riktigt slitigt men osså kul och nu äntligen får jag åååååka
Hoppas på att se er ute på vägarna i sommar!
Det här e vad som e satt på hojjen inte vad some gjort med den för det är en helt ny lista det!
Men kan lova att alla som vill ha mer stuns i motorn så e det bara att slaska på ett par keihin fuggar så får du lite mer ös... jag älskar mina!
KAN BARA INSTÄMMA MED FÖREGÅENDE TALARE.....
MYCKET STILIGT..... EN TIA!!!
UrbanTiger skrev:Är du helt säker på det ?
Jag tycker det ser ut som länken till stötdämparen bak.
Suzuki hade exakt samma typ av länk på sina första "Full Floater" på RM-hojarna i början på 80-talet.
Ducatista skrev:Du har inte funderat på höga system?
CJ900RR skrev:snabbt svarat
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |