Haha, jag kom med i tidningen :)

Fajjerblejd

Monster Ludde
Gick med
19 Sep 2006
Hoj
-99 Monster 900
samuel w skrev:
2510726 När man läser sådana här trådar blir jag bara mer och mer säker på att sporthojarnas dagar på allmän väg är räknade...

Kredit till trådskaparen. Gör självmål och sedan skryter om det på egna lagets hemsida. :tummenupp
Äh, du e bara avis.

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
*Svensken* skrev:
2510717 Är man så sopig så man inte kan köra ifrån snuten utan att ta några risker så ska man inte åka hoj.....

Sälj din vet ja......:arsele

DU är en sopa som klotat tycker jag :tomten

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
HanneZ skrev:
2510792 På hans fajjerblejd antagligen, den enda serietillverkade motorcykeln där det är fysiskt möjligt att fästa en nummerplåt fram! :tomten
Haha, jo det skulle var det då förstås :tummenupp

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Kanske den sämsta tråd jag läst någonsin, självklart medverkar de ( den ) vanliga gamle kverulanten...

Till den som tror att "hojkollektivet" får sota för en insändare..-IDIOT:mad:

sandstream

Guest
Fakkverk skrev:
2510707 Jag ger upp, skulle uppenbarligen formulerat mig på ett annat sätt.
Edit: Jag uppfattade ditt inlägg som drygt därför att du i princip skrev till honom att har han taskig ekonomi får han hitta på något annat.
Då förstod du mig helt rätt.
Fakkverk skrev:
Jag vet inte om du känner honom, jag gör det inte. Personligen anser jag att man bör respektera människor och deras intressen oavsett storlek på plånbok.
Alla har inte samma förutsättningar och vad jag menade när jag klumpigt formulerade mitt inlägg är att man inte väljer vad man blir intresserad av utan det är något som kommer till en på ett eller annat vis. På detta forum är vi intresserade av motorcyklar och allt vad det innebär. Någonstans, gissningsvis i unga år, började detta gro hos dig och mig. Någon händelse utlöste det. Har vi då valt det?
När jag var ung fick man köra tung hoj vid 18 års ålder och jag ville inget hellre än att köra hoj men jag hade inte ekonomin för att göra det. Istället väntade jag 7 år och köpte en hoj när jag hade fast jobb, lägenhet, bil och pengar över.
*Svensken* skrev:
2510717 Är man så sopig så man inte kan köra ifrån snuten utan att ta några risker så ska man inte åka hoj.....
Med tanke på din avtartext så är det inga små spjut du hivar i väg i ditt tält :rofl

Chronic skrev:
Tänkte bara se till att detta eminenta inlägg finns kvar ett tag till.

Kanske dags för Swedie att skaffa fler moderatorer?

Last edited:

Gabor

Guest
" har man råd att köpa Ferrari, så har man råd att ha den"...:tummenupp

Bara gilla läget, det kostar att ligga på topp......

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
sandstream skrev:
2510861 Då förstod du mig helt rätt.
När jag var ung fick man köra tung hoj vid 18 års ålder och jag ville inget hellre än att köra hoj men jag hade inte ekonomin för att göra det. Istället väntade jag 7 år och köpte en hoj när jag hade fast jobb, lägenhet, bil och pengar över.

Ok. Sandstream.
Förstår dig bättre efter detta inlägg. Jag är för övrigt inte född med guldsked i munnen men har heller inte behövt vänta på att förverkliga hojintresset på grund av den ekonomiska aspekten. Att man sedan harvade runt på en mellanklasshoj (Honda CB 350s) även det första året jag fick köra tung hoj rör mig inte i ryggen. Det var kul och det möjliggjorde tids nog att jag kunde köpa den hoj jag verkligen ville ha på den tiden. En Ducati Monster.

Over and out och med fredsflaggan vajande,

Johan

Edit: Huruvida hobbyn kommer till dig eller du till den föreslår jag att vi lämnar därhän.

Chronic skrev:
2510842 Kanske den sämsta tråd jag läst någonsin, självklart medverkar de ( den ) vanliga gamle kverulanten...

Tänk längre än insidan av visiret.

Last edited:

tobbeviking

Sporthojsnörd
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
09, Yamaha FZ1-N
*Svensken* skrev:
2510909 Vem har sagt att jag kör för fort eller skulle köra ifrån snuten??
Ja det vet jag inte, men iden att du skulle ha hoj verkar ju helt befängd!
Klarar man inte att hålla sig på hjulen så ska man inte ha hoj.... sälj din vettja :rofl

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept