haha stoppade mig själv idag hos polisen

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
På väg hem idag (såg för övrigt massor med poliser,både på två å fyra hjul så tog det rätt varligt iaf) ... nästan hemma , å gassade lite extra ....

ett par hundra meter längre fram ser jag en MC i vägkanten (med nått som ser ut som massa packning å skit på) å en snubbe som pratar i telefon "ah,en hoj broder/syster med trubbel" tänkte jag och slog av å stannade in .....

kliver av hojjen å flippar upp visiret å (han har prexis pratat klart) å frågar om de e nått bekymmer å om han behövde hjälp (han har ett helt vanligt ställ på sig med reflexväst)...när han vänder sig mot mig står det "POLIS" på hela bröstet :3freak

killen småler lite och svarar "håller precis på att sätta upp en kontroll här,jag hörde när du kom ... men trevligt att du stannade själv så slapp jag stoppa dig" :näsblod

tänker "helvetsjävlaskit" å svetten bryter fram å hjärtat bankar i 200 .... då börjar han prata om hojjen å typ "perfekt väder ikväll" å allmänt trevlig , kollar inte ens kortet för att "ha en trevlig kväll , å du ta det lite lugnare senare,jag har ingen lust att skrapa upp dig från asfalten" :Bugar :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
:hihi:tummenupp
Han hade nog lite kul av ditt rådjur-i-strålkastarljuset-ansiktsuttryck du uppvisade ett ögonblick där med.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
aa , det kan man nog lugnt säga ... jag måste sett ut som ett praktfån där ett tag :lol

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
haha, roligt att det finns såna personer som stannar och försöker hjälpa andra mc-bröder/syskon :tummenupp
jag får tacka för historien fick mig att skratta:D:banana

Smagatusk

Guest
En fråga: Om du verkligen sett en MC-polis med haveri, hade du stannat då?

Det är för övrigt såna som dig man hoppas ska komma förbi när man står i nöd. :tummenupp

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
En fråga: Om du verkligen sett en MC-polis med haveri, hade du stannat då?

Det är för övrigt såna som dig man hoppas ska komma förbi när man står i nöd. :tummenupp

nä , hade jag sett att det var en snuthoj å en polis så hade jag bara trott att det var en kontroll :rolleyes:

klart man stannar ,kan ju vara nått skitfel , samt jag hade inte brådis nånstans skulle bara hem å flyta ut i soffan å knäppa en kall :tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping