Half life 2-the orange box

MikkE

Guest
NORDIC RELEASE: 18-Oct-2007 (Upcoming)

WTF! Måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa : DROOOOOOOOOOOL

Edit. Tog och beställde boxen nu =)

Last edited:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
NORDIC RELEASE: 18-Oct-2007 (Upcoming)

WTF! Måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa måste köpa : DROOOOOOOOOOOL

Edit. Tog och beställde boxen nu =)

Snabba på och lira lite så man får höra om det är värt o köpa eller :)

MikkE

Guest
Last edited:

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
gahhhh...va ni pratar...blev juh sugen nu så jag köpte på steam o håller på att tanka hem nu :)

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
AHHhhhhh...snart klart hehe

EDIT: 83% :yoparty

Last edited:

thefatkid

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
2006, Yamaha R6
Team fortress 2 kan vara världens bästa spel. Sen är alla andra spelen också sjukt kul:D

MikkE

Guest
Nu har jag fastnat vid ett ställe på HL2: Ep2.
Jag är i underjorden när man möter sin första giganstiska krigsmyra, jag lyckats skjuta på den lite och sprungit iväg till första 'skyddet' där den inte kommer in. Men går vidare i de trånga gångarna och kommer till nästa öppna ställe där den väntar på en. Man ska till gången där den står och vaktar. Kommer man mot den (finns vänster och häger gång att välja) så börjar den att galoppera snabbt som fan mot en, då är det bara att börja springa satan. Dock kommer jag inte så långt innan springet tar slut och den knuffar till mig tills jag dör. Wtf! Hur fan ska man göra?
Att skjuta större stenar med gravidationsmojängen verkar inte funka att döda den heller. Har begränsat med skott också (tror heller inte att det är meningen att man ska lyckas döda den tills man kommit till ett visst ställe).

Blir fan ruggigt förbannad nu!

DrSwizz

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
-
Nu har jag fastnat vid ett ställe på HL2: Ep2.
Jag är i underjorden när man möter sin första giganstiska krigsmyra, jag lyckats skjuta på den lite och sprungit iväg till första 'skyddet' där den inte kommer in. Men går vidare i de trånga gångarna och kommer till nästa öppna ställe där den väntar på en. Man ska till gången där den står och vaktar. Kommer man mot den (finns vänster och häger gång att välja) så börjar den att galoppera snabbt som fan mot en, då är det bara att börja springa satan. Dock kommer jag inte så långt innan springet tar slut och den knuffar till mig tills jag dör. Wtf! Hur fan ska man göra?
Att skjuta större stenar med gravidationsmojängen verkar inte funka att döda den heller. Har begränsat med skott också (tror heller inte att det är meningen att man ska lyckas döda den tills man kommit till ett visst ställe).

Blir fan ruggigt förbannad nu!

Du ska fly från jättemyran; Spring lite slumpmässigt så klarar du det.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...