Hallå tjejer vad sägs om lite bana??

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Ort
Gotland
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Jag tänkte kolla intresse för att skapa en bandag enbart för tjejer på ringen skulle ni va intresserade av att komma på det. Jag behöver veta lite av hur stort intresse det skulle vara, så jag kan presentera det för ledningen på Gotlandring och få ett utlåtande om jag får göra en sådan grej för dom och er..

Mvh
//Tony
 

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Varberg
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Om du har tur får du säkert ihop 5-10 st på sin höjd.
 

Nike

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-9R 2002
...det låter intressant!! Jag hakar gärna på om det blir något av det... :tummenupp
 

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Ort
Gotland
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Du jag har redan 9st som är intresserade redan innan jag la upp tråden:) Hoppas inte det bara var dom då!!!
Martinus skrev:
Om du har tur får du säkert ihop 5-10 st på sin höjd.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det är alltid kul med tjejaktiviteter och om du orkar rådda ihop det så vore det kanon!

Behövs en del pushande och puttande och tjat och övertalning dock... :3freak Hojta till om du behöver hjälp, jag är SHs egen tjatmoster vad gäller tjejkörningar. :hihi

:krama
/ Veronica
 

R-Sickan

Guest
Jag är helt klart på. :tummenupp

Gotland Ring är en bana i min smak.
(Kanon rolig körning i lördags 20/8.)



R-Sickan
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Jovars varför inte, fast jag förstår väl egentligen inte anledningen. Jag kan köra tillsammans med elektriker, jultomtar, Porscheägare, tjejer, eller farfar, bara datumet passar och priset inte är tokhögt.
print_screen skrev:
Du jag har redan 9st som är intresserade redan innan jag la upp tråden:) Hoppas inte det bara var dom då!!!
Och jag hoppas att det inte var bara snack.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ace Niki skrev:
Jovars varför inte, fast jag förstår väl egentligen inte anledningen. Jag kan köra tillsammans med elektriker, jultomtar, Porscheägare, tjejer, eller farfar, bara datumet passar och priset inte är tokhögt.


:brynad
Jag undrar lite över vad som gör att man kommer på sånna här förslag. Målgruppen borde ju vara sporthojsåkare med intresse av att köra lite halvsnabbt.
Det var nån dag på gelleråsen som var ängnad enbart för tvåtaktare, pga att det skiljer sig mycket i spårval/kurvhastighet mellan dom och 1000kubikare.
Vad är det som skiljer sig mellan tjejer och killar när de kör bara? Kurvhastigheten?
Nu ska jag sluta dissa, det är fätt med tjejer som kör hoj :banana
 

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -07
Ace Niki skrev:
Jovars varför inte, fast jag förstår väl egentligen inte anledningen. Jag kan köra tillsammans med elektriker, jultomtar, Porscheägare, tjejer, eller farfar, bara datumet passar och priset inte är tokhögt.

Håller med Ace Niki.

Det viktigaste är inte att det bara är tjejer utan att tid, plats och pris är rätt. Dock så gör det ju inte så mycket om vi tjejer får förtur och så fyller ni upp med killar den sista biten.

Skulle helt klart vara kul att hinna med en till körning innan sommaren tar slut.

/M
 

MadClaire

Det är bättre att vara bäst än sämst
Gick med
23 Jan 2005
Ort
västerås med eget garage =)
Hoj
1 fin 748:a och 1/2, nedmonterad, 916
Maria skrev:
Håller med Ace Niki.

Det viktigaste är inte att det bara är tjejer utan att tid, plats och pris är rätt. Dock så gör det ju inte så mycket om vi tjejer får förtur och så fyller ni upp med killar den sista biten.

Skulle helt klart vara kul att hinna med en till körning innan sommaren tar slut.

/M

Håller med flickorna ovan..

Köra på gotland var skitskoj!!!
 

Bellis

GLAD!
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
CBR 600RR -03
Maria skrev:
Håller med Ace Niki.

Det viktigaste är inte att det bara är tjejer utan att tid, plats och pris är rätt. Dock så gör det ju inte så mycket om vi tjejer får förtur och så fyller ni upp med killar den sista biten.

Skulle helt klart vara kul att hinna med en till körning innan sommaren tar slut.

/M

Instämmer i detta!
Men jag kör gärna två dagar i sträck när man ändå har tagit sig dit :)
 

Fluffig

Vill men kan inte
Gick med
19 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
SV 650
Hade varit kul

Jag hade gärna varit med men det är lite långt tillGotland från Skåne.
Jag bryr mig inte om även killar för köra utan det hade varit roligast om vi som som kör lite långsammare och försiktigare kör samtidigt.

Ordna hellre en bandag för oss som inte ännu kör så snabbt på banan och gärna då med lite teori om hur man kör kurvor tex hur man burkar å lite sånt.
 

Heli

eller var det Trasi
Gick med
22 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
GSX-R 750 Y
Maria skrev:
Håller med Ace Niki.

Det viktigaste är inte att det bara är tjejer utan att tid, plats och pris är rätt. Dock så gör det ju inte så mycket om vi tjejer får förtur och så fyller ni upp med killar den sista biten.

Skulle helt klart vara kul att hinna med en till körning innan sommaren tar slut.

/M


Instämmer som de flesta i det här läget!
//Heli
 

Maximilia

Guest
Bellis skrev:
Instämmer i detta!
Men jag kör gärna två dagar i sträck när man ändå har tagit sig dit :)

Är helt på :banana och gärna fler dagar om det är möjligt..... Hade själv planer på att dra dit, men ett sådant här arrangemang låter mer lockande.
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Känns som det kvittar vilket kön som ska köra...bara jag får köra bana!
Ser inte riktigt anledningen till att sålla bort killarna...men det kanske finns någon vettig förklaring..?! :va
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top