hallo snart får jag den! :D

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
hallo hallo jag är ny här på forumet och skulle vilja meddela att jag snart får köpt min cagiva planet.. :/ killen hade köpt nytt drivpaket.. som inte riktigt passade efter som kedjan va förkort.. han hade halvt som halvt plockat ner den.. det är den som jag har på bilderna här.. ska lacka om lite kåpor så den kommer nog inte rulla innan nästa sommar.. finns de några som bor nära halland.. ungefär 10 mil eller nåt som skulle vilja hänga med ut på en åktur sommaren som kommer :D jag får den för 13.000 :tummenupp dock tysk import o lite krångel med papper.. kan inte lägga upp några bilder för jag vet inte hur man gör.. ha de allihopa har läst rätt mycke här o tycker att de varkar vara ett par helshyssta killar här :banana

Bifogat

• 100-0020_IMG.JPG
    100-0020_IMG.JPG
    15 KB · Visningar: 302
  • 100-0021_IMG.JPG
    100-0021_IMG.JPG
    12.3 KB · Visningar: 301
  • 100-0022_IMG.JPG
    100-0022_IMG.JPG
    14.7 KB · Visningar: 303

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jahopp. Välkommen då :) Kul att se att de finns folk som skriver sämmre än jag! (Se upp för solid_snake han kinkig på sånt.) ne men på bilden (din avart) så ser ju hojen riktigt fin ut för att vare så pass billig.

Jag bor i ystad så det är lite långt till haland annars kommer jag nog köra rätt mkt nästa år. Men vi kanske ses på någon träff eller liknande. kör säkert å ha det bra.

Soulflylost

Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
prulle skrev:
Jahopp. Välkommen då :) Kul att se att de finns folk som skriver sämmre än jag! (Se upp för solid_snake han kinkig på sånt.) ne men på bilden (din avart) så ser ju hojen riktigt fin ut för att vare så pass billig.

Jag bor i ystad så det är lite långt till haland annars kommer jag nog köra rätt mkt nästa år. Men vi kanske ses på någon träff eller liknande. kör säkert å ha det bra.
tackar tackar men så många stavfel va de inte ändå :p ystad är väll inte så långt kommer antagligen köra dit med.. ska ju dra till stockholm (bestämt med en polare) detsamma

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
Tjena välkommen till SH! bor i tvååker e ju bara ett stenkast från ullared... kommer väl inte köra så där jätte mkt nästa sommar rycker in i lumpe.. men helger finns ju fortfarande.. hoppas man har tyngre kort då bara hehe..

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
MEN QOUTA INTE PRULLE! VILL INTE SE VAD HAN SKRIVER! :4skrika

Soulfly >> Vad blir det för färg? :)

Soulflylost

Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
Itacha75 skrev:
Soulfly >> Vad blir det för färg? :)
mja blir nog svart/röd eller blå vet inte riktigt.. får med en kåpa som ska sitta på avgasröret tänkte att jag skulle sätta nät som killen här har gjort och (kanske) sätta 2 små spotlights där i som lyser ut ur gallret.. :yoparty har bara sett blå dock.. men ska ha röd om jag får tag på de. tycker du de låter snygg?? får ta körkortet efter vinter :tummenupp

tackar till alla som välkomnar mej.. som sagt de varkar vara en hel bunt med shyssta o roliga människor här.. har fått mej ett antal skratt sen jag började hänga här.. OBS berondeframkallande! :tungan

Bifogat

• cagiva-planet125-00-bikepics-255397.JPG
    cagiva-planet125-00-bikepics-255397.JPG
    12.5 KB · Visningar: 270
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Soulflylost skrev:
mja blir nog svart/röd eller blå vet inte riktigt.. får med en kåpa som ska sitta på avgasröret tänkte att jag skulle sätta nät som killen här har gjort och (kanske) sätta 2 små spotlights där i som lyser ut ur gallret.. :yoparty har bara sett blå dock.. men ska ha röd om jag får tag på de. tycker du de låter snygg?? får ta körkortet efter vinter :tummenupp

tackar till alla som välkomnar mej.. som sagt de varkar vara en hel bunt med shyssta o roliga människor här.. har fått mej ett antal skratt sen jag började hänga här.. OBS berondeframkallande! :tungan

ska inte vara tråkig men hur fan ska du få in den om du har strul med papprena? dom är ju petiga :confused:

Soulflylost

Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
RS "Alex" skrev:
ska inte vara tråkig men hur fan ska du få in den om du har strul med papprena? dom är ju petiga :confused:

jag menade alltså lite pill bara.. annars så behöver man bara dom tyska för att registrera i svergie.. den finns redan här i värnamo för att va exakt

Last edited:

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
Soulflylost skrev:
jag menade alltså lite pill bara.. annars så behöver man bara dom tyska för att registrera i svergie.. den finns redan här i värnamo för att va exakt

Men vad var det för problem med dom då? :3freak

Soulflylost

Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
Itacha75 skrev:
Nej, faktist inte. Tror det blir coolare om du håller det lite diskret. :tummenupp

mkay kanske inte ska ödsla tid på sånt :p kör på helsvart elelr röd/svart :tungan

jo disturbed is the shit!! speciellt prayer :yoparty

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Soulflylost skrev:
mkay kanske inte ska ödsla tid på sånt :p kör på helsvart elelr röd/svart :tungan

jo disturbed is the shit!! speciellt prayer :yoparty

Jag tycker Gult hade vart snyggt! Inte bara för att min är gul, jag tycker verkligen att gult ÄR snyggt! :tummenupp

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
om jag inte misstar mig nu är det väl inte växlar på en sådan utan typ vesp motor? = :tummenner

Vad jag tycker iaf, finns ju folk som uppskattar det ändå

McKlauf

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2005
Hoj
Till våren..
Snälla!
ANVÄND PUNKT.
Knappen till höger om , (komma) och vänster om - (streck :rofl ).
Hojjen blir säkert nice!
Skriver om den andra killens inlägg så kan han ctrl-c/ctrl-v'a sen.

Kul att se att de finns folk som skriver sämre än jag!
(Se upp för solid_snake han är kinkig på sånt.)
Din hoj ser väldigt fin ut, iallfall avatar-bilden.

Jag bor i Ystad, så det är lite långt till Halland annars kommer jag nog köra rätt mycket nästa år.
Men vi kanske ses på någon träff eller liknande.
Hej då.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...