Hallo

Homer99

Går äntligen utan kryckor!
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
TLR -98
Skall presentera mig lite snabbt så ni vet lite om mig...
30 år i slutet på oktober, har kört båge sedan jag var 19, avverkat alltför många bågar för att hålla koll längre, den enda värd att nämna var en Intruder 1400 :confused: , det var under en period jag var övertygad om att jag skulle köra ihjäl mig på en snabb båge så jag skaffade den istället. Jag insåg ganska snabbt att om jag skall köra ihjäl mig på något så var det på en båge utan bromsar som inte kan läggas ned någonting i kurvor och som var lika smidig som en oljetanker :zpy
Bor i Jämtland, strax utanför Ösd. Kör med http://www.99riderz.com/. Avskyr vinter men det kanske en cross kan råda bot på... På sommaren kör jag för tillfället en TLR -98. Är förtjust i twinnar, de har ett liv så att säga. Bryr mig föga om effekt och toppfart, det är i kurvorna jag kör båge! Kör med bra utrustning runt kroppen, jag är inte lika cool som de som kan köra i jeans och t-shirt... eller så har det något med intelligensen att göra :mattias

Homer99

Gick med
30 Sep 2008
Hoj
TLR -98
Satan, jag skulle skrivit att jag är tjej. Då hade jag i a f fått allas uppmärksamhet :tuttar Stort tack till de som hälsat mig välkommen!

Sinister

His royal highness
Gick med
28 Feb 2008
Hoj
En Screamer och snart en Big Bang
nej jag tror jag passar.. med tanke på vilken osexig hoj du har visar ju på att du inte behöver ngn typ att snoppförlängare så du lär du ha jordens mega gigantiska jätte jätte stora daze å de vill inte jag råka ut för :skrämd :skrämd :skrämd

om du vill ha en sexig hoj så kan du få se min r6 :tummenupp
den står bredvid sängen :tuttar

Homer99

Gick med
30 Sep 2008
Hoj
TLR -98
Ja tack, till första liggaerbjudandet :tummenupp Jag visste väl att det skulle rassla till i svaren när jag skrev ordet tjej, det slår aldrig fel på vissa forum!

Jag skall hälsa till Lurch, den loosern :tungan

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Välkommen

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...