JONQAS
The one and only...
Då e inte jag mogen med andra ord... iofs inget nytt...3224800mogna 25 åringar håller inte på med små 20 åringar
nu får jag stryk på helloween
Då e inte jag mogen med andra ord... iofs inget nytt...3224800mogna 25 åringar håller inte på med små 20 åringar
nu får jag stryk på helloween
Vem faan vill vara mogen? Jag tar allt som rör sig......
Jag hoppas innerligt att alla dessa "+ en/2 polare" är frächa grabbar i 25 års åldern... gärna modellen som kommer utan tröjja
Jag hoppas innerligt att alla dessa "+ en/2 polare" är frächa grabbar i 25 års åldern... gärna modellen som kommer utan tröjja
Tjenare!!
Jag och 2 polare ska försöka komma förbi med ska bara kolla upp så de kan så får ni lite av småländska Höglandet där med
En viss Dropdead har bjudit in oss *hehe*
Ah,, jag ser det3225702Haha Japp Vi Är alltid fräscha!!
5. Maffan - tveksam om jag ska komma.
Illa.. inte alls bra... Du skulle till hotellet och hjälpa damerna få på sig sina dräkter.. Hmm,, om jag inte är där finns ingen hjälp för dom...
Illa.. inte alls bra... Du skulle till hotellet och hjälpa damerna få på sig sina dräkter.. Hmm,, om jag inte är där finns ingen hjälp för dom...
Jepps, Känn dig upplyst
Hmm, trodde du gillade äldre damer,, eller äldre män...
Ska du gå som sexleksak,, kanske klä ut dig till en Mr Rabbit
Har M.A.R.K sagt nått om huruvida han har tänkt att öppna sin fritidsgård/pub/bordell/opiumhåla en stund innan eller? ... så att man får supa upp sig och ev. knäcka hans balkong???
FÖRHÖRAREN
hahaha3228026Jomenvisstlixom!
Jag räknar med att det kommer fler än sist i alla fall. Så man får den goa partystämmingen här i sprithålet.
Balkongen använder jag inte så mkt så det vore kul om vi lyckades flytta på den vertikalt!
PS: Sist var det lite dåligt med klädhängare så det vore bra om tjejerna kom med så lite kläder som möjligt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|