Halloween klädsel?!

Mingves

Guest
Klä dig som killarna i a clockwork orange :)
Du är garanterat ensam om utstyrseln....

///M

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Ska köra den enklaste varianten, lakan över huvudet o två hål för ögonen. Hur jag ska få i mig ölen är ett annat problem...

Räcerman

Ställer dumma frågor
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC
Ifjol tog jag på mig svarta brallor, svart skjorta och hemmabyggd prästkrage. Sedan gick jag omkring och frågade damerna :tuttar om de ville bikta sig, mycket uppskattat (av mig i allafall :crash ).

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Meissner skrev:
Ska köra den enklaste varianten, lakan över huvudet o två hål för ögonen. Hur jag ska få i mig ölen är ett annat problem...

Du får skaffa en högtryckstvätt å trycka ölen genom lakanet. :crash

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Ja men se så! Nu börjar jag bli stressad. Och stress är ju inge bra. Det vet ju alla som håller koll på vad som är nyttigt och inte.

Nu är det så här att jag har gjort husransakan hos släkten och fått tag på peruker med långt hår! En röd!, En svart! och en grön med svarta slingor!

Vad jag man göra utav detta? Vilken peruk passar bra till någon utklädnad? Jag har nog tid över att innhandla några sista ingredienser imorgon. Men vad? Hjälp mig! :död

Snabbe_jag. Den hade inte vart tokig om man haft en dildo

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Världens bästa e att ta rödkaramell färg och en tröja som du inte e rädd om o dropp i ansiktet...

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Tror jag tjackar ett par vampyrtänder. Klassiker men den kan nog gå bra ihop med den svarta eller röda peruken. Lite blod också bra alex! Men är inte karamell färg lite tunt? Sitter det kvar på huden?

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Buttericks, där fanns det ett helt kit med asiktsfärg, låtsas blod med mycket mera! =)

För mig blir det lite åt Dracula hållet, men utan Cape!
-Svarta byxor, Svart skjorta, svarta skor, svart hår (nästan iaf, försökte färga)! =)

Och såklart sminkat ansikte, förhoppningsvis riktigt proffsigt, vi får se vad tjejen som lovad att göra det verkligen kan! =))

Picture might come....

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Såhär kommer jag att se ut på lördag, finns en matchande väst också........... :crash

Bifogat

• fulhatt.jpg
    fulhatt.jpg
    21.2 KB · Visningar: 69

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
klart smink är dyrt.....men om du bara ska ha för kvällen duger det billigaste skräpet......tex sånt som finns i leksaksbutiker.....finns viss risk för utslag om man är överkänslig...

Out_Spinner skrev:
Jag måste handla smink. Är det dyrt? :confused:

(Jag vill inte handla smink. Känns konstigt :rolleyes: )

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Själv ska jag vara den hårdaste karaktären i starwars.

Darth maul,har inhandlat smink,svart rock och ett ascoolt dart maul svärd med ljus o ljud i!

Så imorgon måste jag inhandla kopiösa mängder sprit så att jag kan med o ta på mig skiten

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Svarta sopsäckar och eltejp. Klipp till och tejpa ihop till byxor och tröja.
Färga håret svart med hårfärg som går ur efter tvätt. in med gaddar och bit sönder en blodkula. Måla ansiktet vitt.

Det hade jag och en annan tjej på en H-W fest på Hardrock cafe. kom till och med till finalen. Dock hade vi svansar i garn med som vi satt ihop med varandra

Måste bara varna ,det var dövarmt i plastsäck en hel kväll *pust*

Mitt andra förslga från en anna nsådan fest är.
Riv sönder ett vitt lakan i remsor. Ta på dig vitt understäl (långkalsoger och polo och vita strumpor/handskar.
linda lakansremsorana runt kroppen likt en mumie. Fäst med nål/tråd och r och säkerhetsnålar. Droppa lite röd karamelfärg här och var. Gå ut och rulla dig lite på marken så du blir lite skitig och inte kritvit. Glöm ej linda in huvudet med.
= Kanon

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
En polare var inrullad i X antal toarullar från topp till tå - ihoptejpat. Det höll ihop ganska bra i flera timmar, ända tills festen blev tillräckligt vild...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...