Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Tjoho, nu är jag hemma också. Kalasfest igår juh! Tack alla som kom!
rockagill skrev:2592196Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....
rockagill skrev:2592196Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....
Bruzda skrev:2592213Hehe fick du med dom hem
Blev det några bra bilder igår då?
Mark skrev:2592224Tack för en kalaskväll!
Jag hade asball!
Dom är Explosive's. Han har letat en stund
rockagill skrev:2592248Det var svårt att käka macka med handskarna på kan jag säga när vi kom till Bollebygd Har sovit med dom på
rockagill skrev:2592256Bra förfest men helevete va folk det får plats i en lägenhet alltså
rockagill skrev:2592248Oj oj oj dom korten...
Nja jag vet inte riktigt men det finns väl en del kort men kan visa kanske..
Ja jag bara gick ju... hade dom på händerna ju.. man är ju så smart när man är full.. så dom ligger här nu..
Det var svårt att käka macka med handskarna på kan jag säga när vi kom till Bollebygd Har sovit med dom på
Du och ta på dig andras hanskar....inte längesen du sparng på krogen i mina gymvantarrockagill skrev:2592196Kanonfest och full blev man oxå.. Om någon saknar ett par ishockeyhandskar så finns dom i Borås....
Prova å stå på rollerblades i fyllan en kväll och du kommer att tacka den som uppfann högklackat!C@rro skrev:2592355Du och ta på dig andras hanskar....inte längesen du sparng på krogen i mina gymvantar
Tack för en kalas förfest & fest
Full ble man (någon som hällde i c@rro väldigt mycke sprit).. men den som uppfann högklackat borde släpas ut i en gränd å skjutas, helt jävla livsfarligt å gå runt så sådana.
Blåmärken överallt
Bästa att sätta upp den innan korten kommer ut för att va på den säkra sidan..
Explosive skrev:2592383Prova å stå på rollerblades i fyllan en kväll och du kommer att tacka den som uppfann högklackat!
Ja nu har jag inte så stor erfarenhet av högklackat men med tanke på min mörbultade kropp idag så hade jag föredragit pumps med stilletklackarFabbe skrev:2592393Bra mycket svårare med högklackat
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|