Gixxerfan2
Medlem
R däcken jag har kört bil med, funkar fantastiskt i regn. MC dito borde också funka. Men om man går över gränsen med "MC racedäck" får man lite för roligt...
Jag har aldrig fått släpp på supercorsa i regn eller kallare väder. Inte optimalt i regn såklart men man behöver inte tok-bränna bara, jag ser till att varmköra däcken. 7e uppsättningen pirelli hittills, väldigt nöjd både på gata och bana!R däcken jag har kört bil med, funkar fantastiskt i regn. MC dito borde också funka. Men om man går över gränsen med "MC racedäck" får man lite för roligt...
Är det någon samåkning på vardagskvällar i Halmstad fortfarande, med möte på Slottsparkeringen? Dag och tid?
Ah, tackar!Måndagskörningar med samling hos SMX-sports på Ryttarevägen är enda jag känner till, håll koll på deras FB.
Heter gruppen typ sporhoj Halmstad?
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Några grussladdare här?
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Jag kör nu ganska friskt med mina gatdäck på SMTn, men tänkte sätta på tkc80 fram, och tractionator gps bak för fetare kvast bakomJag kör numera grus. Kör kle500 för närvarande.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |