Solid snake skrev:Jag har ingen , har klarat mig bra hittills.
Då kommer du bara snylta min bok..
Solid snake skrev:Jag har ingen , har klarat mig bra hittills.
Okej, jag ska prova ställa in YPVSen .. och försöka byta till mig ett effektavgassystem av en kompis som ändå ska sälja sin rd....cRoC skrev:Jag bara spekulerar, vill se vad de andra tycker om mina idéer. Du kan ju kolla hur stiftet ser ut på högvarv(läs bestyckningstråden (sticky) om du inte vet hur).
Fluxir skrev:din har inte skärt, än.
cRoC skrev:Då kommer du bara snylta min bok..
hahah vilken diss hehehSolid snake skrev:Nä, för jag vet vad lugn körning är och vad olja är.
Solid snake skrev:Nä, för jag vet vad lugn körning är och vad olja är.
Fluxir skrev:jag med, bara för det är det inte säkert att jag brukar något av de.. :kocko
Solid snake skrev:Palla snylta, känns som jag köper en egen då.
Om inte du pallar kopiera över 100 sidor.
cRoC skrev:Om inte DU pallar att kopiera 150 sidor snarare
Solid snake skrev:Känns som det är en bra idé att bruka dessa två medel för att göra resan så smärtfri som möjligt.
Nä nu ska vi inte va sånna.
låter okey, men saknar säkert fininställning.. men vad vet jag?Rudis skrev:Nu har jag käkat och varit ute o kollat på YPVSen ....
den står väldit lutad framåt mot mcn..... och när man sätter på tändningen så går den tillbaks typ till lite över hälften sen gåren framåt långt igen, är det så de ska vara eller hur skare vara ??
jag vet ännu mindre, så berätta nu hur man ställer in den perfekt ....nicke skrev:låter okey, men saknar säkert fininställning.. men vad vet jag?
jo det har jag, och den är inställd perfekt allvarlig talat.. jag vet inte hur det är tänkt att man ska ställa in den, men det finns säkert redan flera trådar här som förklarar klart och tydligt hur du ska göra.. pröva att söka på ypvs inställning eller liknande..Rudis skrev:jag vet ännu mindre, så berätta nu hur man ställer in den perfekt ....
haru ypvs på din tzr ?? hur är den ställd isåfall ?
Rudis skrev:jag vet ännu mindre, så berätta nu hur man ställer in den perfekt ....
haru ypvs på din tzr ?? hur är den ställd isåfall ?
hittar nada när ja sökernicke skrev:jo det har jag, och den är inställd perfekt allvarlig talat.. jag vet inte hur det är tänkt att man ska ställa in den, men det finns säkert redan flera trådar här som förklarar klart och tydligt hur du ska göra.. pröva att söka på ypvs inställning eller liknande..
jahop, då har jag väll fel som vanligt då,, aja PM`a nån som har en verkstadshandbok och be honom förklara, eller ännu lättare ring honom, (bra mkt lättare att prata över telefon) bara fråga vilka som har en bok, jag har inte en iallfall...Rudis skrev:hittar nada när ja söker
Okidoki....nicke skrev:jahop, då har jag väll fel som vanligt då,, aja PM`a nån som har en verkstadshandbok och be honom förklara, eller ännu lättare ring honom, (bra mkt lättare att prata över telefon) bara fråga vilka som har en bok, jag har inte en iallfall...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |